Gaver til podene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2008

LotteN

her har vi købt for 150 kr, hun fatter det alligevel ikke. og jeg vil så også sige jeg ikke vil bruge så mange penge på julegaver de første mange år af hendes liv. hun ved alligevel ikke hvad penge er og er bare glad for hendes gave, hvis hun får noget hun kan lege med... uanset om det har kostet 50 kr eller 1000 kr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

xxx

mette moren skriver:

jamie er ene barn endnu så han får for 1500 og tror faktisk ikk det bliver anderledes fordi vi får en mer..men for folk med 3-4 børn kan jeg godt se det er et problem!! der skal jo også mad til hele måneden.. og andre i fam skal jo også ha en lille julegave ting men jeg starter så allerede i november med at forberede mig til julen mette

Ikke her er det et problem med store beløb.
Og vi har 6 stks, dog får den lille ikke så mange gaver i år, da han alligevel ikke forstår det endnu.
Her har jeg købt i okt. md. og for første gang er jeg også blevet færdig med at købe dem alle inden udgangen af okt.
Men her ligger vi omkring de 2000 kr. hvis det kan gøre det, og jeg har valgt at gøre det sådan, fordi vores børn ikke rigtig får nogle gaver fra andre end os, der kommer en enkelt fra mormor, og det er så det, og det er kun jul én gang om året, så derfor blir de forkælet lidt ekstra der, tilgengæld holder jeg så også fødselsdagsgaverne på omkring 200 kr.

og glædelig jul

Anmeld

2. december 2008

Christinahr

Jeg har sagt 0-500 da det er det jeg regner med. Men det er som sådan ikke beløbet men det at finde det hun vil blive gladest for der tæller.

Vi har lidt kig på en sansegynge til 1000 kr men afhænger lidt af økonomien når alle andre gaver er købt. Ellers lukker jeg min kæreste løs i krea med en 500 kr - var derinde idag og kan slet ikke vælge

Anmeld

2. december 2008

mette moren

Mortil6! skriver:

Ikke her er det et problem med store beløb.
Og vi har 6 stks, dog får den lille ikke så mange gaver i år, da han alligevel ikke forstår det endnu.
Her har jeg købt i okt. md. og for første gang er jeg også blevet færdig med at købe dem alle inden udgangen af okt.
Men her ligger vi omkring de 2000 kr. hvis det kan gøre det, og jeg har valgt at gøre det sådan, fordi vores børn ikke rigtig får nogle gaver fra andre end os, der kommer en enkelt fra mormor, og det er så det, og det er kun jul én gang om året, så derfor blir de forkælet lidt ekstra der, tilgengæld holder jeg så også fødselsdagsgaverne på omkring 200 kr.

og glædelig jul

ja der er nemlig kun jul en gang om året og jamie har fødselsdag i juli så det bliver ca for 500 han får for der det er ellers noget af en børne flok du har!! dejligt

Anmeld

2. december 2008

Mette+Mathias

Vores pige på 13 får i år en dvd-optager til 1300 og så køber jeg nok en ting mere, en film eller en ansigtsbehandling (som hun ønsker sig). Mathias får ikke for så meget 5-600 tror jeg, -men det er 3 ting som vi ved han bliver glad for, - og måske ryger der en ekstra ting oveni inden vi når den 24.

Vores børn får som regel mellem 1000-2000 kr hver (Mathias nogle gange mindre), men det år hvor de fik en bærbar dvd (vores ide) fik de for lidt mere, for det var ikke noget de selv havde ønsket sig.

Anmeld

2. december 2008

Balderson

Vi har ikke et fast julegave beløb til ham og vores guldklump er nok ret forkælet, når jeg skal være helt ærlig.. Har allerede købt en masse gaver og når det kommer til stykket så er han total ligeglad.. Han sover inden kl. 19.00 alligevel..

Men ja, hans mor er nok gået lidt af amok, men har så tilgengæld købt nogle ting han står og mangler eller vi får brug for senere hen, noget lækkert tøj og legetøj han kan bruge når han bliver lidt ældre...Men vi er oppe over de 1500 kr...

Anmeld

2. december 2008

Bastian

Jeg tror vi kommer til at give for ca 1000 kr pr. styk.

Anmeld

2. december 2008

twinboys

ja her bliver det 1000-1500kr pr barn... Men virkelig også gaver de kan bruge til noget... Majbritt

Anmeld

2. december 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

ja her bliver det 1000-1500kr pr barn... Men virkelig også gaver de kan bruge til noget... Majbritt

Det kan man måske ikke med de billige??

Anmeld

3. december 2008

Zuzet

Jeg har 5 børn og de får for 1000-1500,- kr hver så antallet af børn har intet med gavernes størrelse at gøre her heller.....

Jeg har bare ikke rigtig noget familie der giver min børn gaver så jeg forkæler dem bare selv så jeg begynder at købe de ting de ønsker sig allederede efter sommerferien og lægger også løbende penge tilside.

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.