Forkølelsessår i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Håndspirten er oss fundet frem

Men skal man behandle det, når sårskroppen allerede kommer inden for et døgn?, det er hvis indtil den kommer, at det smitter, har jeg ladet mig fortælle.

Uh, ja det smitter indtil der er sår på.. Selvom der er sår på, smøre jeg det stadig..  Og især fordi jeg har Julie... Hun skal ikke smittes med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Uh, ja det smitter indtil der er sår på.. Selvom der er sår på, smøre jeg det stadig..  Og især fordi jeg har Julie... Hun skal ikke smittes med det.. 

Jeg har kun kæresten og katten, tror længe jeg har smittet ham, hvis han ikke allerede har det.

Men når lillepigen kommer, så skal jeg også smøre når det kommer.

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeg har kun kæresten og katten, tror længe jeg har smittet ham, hvis han ikke allerede har det.

Men når lillepigen kommer, så skal jeg også smøre når det kommer.

Da jeg ventede Julie, døjede jeg meget med det... Denne gang her, har jeg ikke haft det endnu... (7-9-13) Når jeg ikke er gravid kommer det bare så lige pludselig... Bum siger det bare, og så har jeg det... 

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Da jeg ventede Julie, døjede jeg meget med det... Denne gang her, har jeg ikke haft det endnu... (7-9-13) Når jeg ikke er gravid kommer det bare så lige pludselig... Bum siger det bare, og så har jeg det... 

Træls. Jeg har det bare ca 1 gang om året i en lille uge, så er det det.

Anmeld

17. juni 2011

morethanperfect

Kofoed33 skriver:

Vis man for forkølelsessår eller noget der minder om det i løbet af sin graviditet, skal man så kontakte nogen eller der det ligegyldigt?

Har haft det et par gange før, aldrig været noget slemt, bliver bare rød i mundvigen og det siver helt vildt.

Men aner ikke om det kan påvirke bebse, kan ikke forstille mig det, men man bliver helt itvivl.

På forhånd, tak for jeres svar

Jeg kontaktede ikke nogen

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

morethanperfect skriver:

Jeg kontaktede ikke nogen

Kan heller ikke se hvorfor man skulle, men ved det jo aldrig.

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Træls. Jeg har det bare ca 1 gang om året i en lille uge, så er det det.

Hvor er du heldig...  Jeg hader når jeg har det.. Går nærmest ikke udenfor en dør.. 

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Hvor er du heldig...  Jeg hader når jeg har det.. Går nærmest ikke udenfor en dør.. 

Er også lykkelig over det, hehe. Man den næsten heller ikke se det på mig

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

Solstråle2011 skriver:

Jeg havde det i starten af graviditeten og jeg læste, at graviditeten godt kunne fremkalde bl.a. herpes osv. Man skal kun komtakte lægen, hvis det sidder på konsorganerne, da det så dér kan smitte baby ved fødslen..

hmm nu du siger at graviditeten godt kunne fremkalde herpes osv... jeg testede positiv for en uge siden men efterfølgende har fået et forkølelses lignende sår i mundvigen, så dvs. det kan have været graviditeten??

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Er også lykkelig over det, hehe. Man den næsten heller ikke se det på mig

Det må være skønt for dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.