Toiletbesøg som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg har altid skulle tisse meget. Men først nu i uge 25 er jeg begyndt at skulle op to til tre gange om natten, fordi den lille driller blæren. Ofte er det kun få dråber det bliver til, selv om det føles som om blæren er fuld.

Med hensyn til at skulle stort, så har jeg irritabel tyktarm og har døjet meget med luft i maven og skulle meget på wc. Det er så blevet bedre efter jeg er blevet gravid. Maven reagere næsten ikke på det. men det er meget forskelligt fra gravid til gravid.

Hejsa, indlægget er fra Juli måned, og jeg var ikke gravid.

siden da er vi startet i fertilitetsbehandling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Valle81

Anonym skriver:

Ej, det beklager jeg virkelig. Det havde jeg slet ikke set:0(

Jeg ønsker jer alt held og lykke med behandlingen og håber i snart har 2 vidunderlige streger

Anmeld

23. februar 2012

MortilCilas

Altså jeg skulle lave stort, lige nu og her, når det trængte sig på, ellers fik jeg mega ondt i maven

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Altså jeg skulle lave stort, lige nu og her, når det trængte sig på, ellers fik jeg mega ondt i maven

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ej, det beklager jeg virkelig. Det havde jeg slet ikke set:0(

Jeg ønsker jer alt held og lykke med behandlingen og håber i snart har 2 vidunderlige streger

Det er helt ok, det kan du da ikke gøre ved. Ved ikke hvorfor den tråd er taget op i dag igen.

Men mange tak skal du have

Anmeld

28. oktober 2013

Xana

Jeg ved godt det her er en gammel tråd og kom lidt tilfældigt ind på den, fordi jeg søgte viden om de samme symptomer.

Jeg var HELT flad af grin over det i skrev  Er tosset med jeres latrinærhumor (er det ikke det det hedder)?

Må absolut følge mere med i debatterne herinde.

Har selv noget stikken i underlivet, er begyndt at tisse meget og skal hyppigt på toilettet. Og så den forbandede LUFT i maven. Det driver mig til vanvid. Prøver at gøre dem lydløse, men det lykkes altså ikke altid. Min kæreste ved ikke helt hvad han skal synes om det

Aner ikke om jeg er gravid, da det jo ligeså godt kan være mens der melder sin ankomst, selvom det først er om en uge. Den plejer ikke at være så tidlig på den i symptomer. Men man ved aldrig og er bange for at jeg overfortolker. Men jeg skal op om natten og tisse og jeg sidder altså meget derude.

Har også små antydninger af kvalme attacks, men de går heldigvis ret hurtigt over igen.

Har ingen ømme bryster (heldigvis).

Skal teste på lørdag. Hvis ikke mens er ankommet. Krydser for at den holder sig væk

Anmeld

2. november 2013

Xana

Valle81 skriver:

Her,

Vi, sige et kan være du er gravid, men vil også sige at virkelig er meget omgangssyge i omløb. Og især med tynd mave, vores familie der tæller 5 medlemmer og vi har alle haft t. Jeg døjer med underlig mave på nu 2. Uge og jeg er ikke gravid:0)

Men krydser da lige for at du er gravid:0)

Er meget glad for at du skriver det, selvom indlægget er over et år gammelt. Men måske kommer der andre forbi på et andet tidspunkt, som kan bruge den lækre info

Jeg har det nemlig på præcis samme måde som dig. Er ret hyppigt på toilettet og det gælder både 1 og 2 og 2 er ikke hård, men alm eller henimod det tynde. Undskyld detaljerne

Ved jo selvfølgelig heller ikke om jeg er gravid, da jeg først kan teste i morgen. Men har haft en del andre symptomer på graviditet de sidste 2 uger, så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.