Toiletbesøg som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde sort tyndskid hele tiden og konstant ... sort pga. jern

Elsker din måde at skrive på, det er for fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg havde sort tyndskid hele tiden og konstant ... sort pga. jern

ksn virkeloíg ikke lade vær med at grine..  sikke nogle sandheder der kommer fremsom ano

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg sked konstant i 9 mdr....   

hehe så lækkert.

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Elsker din måde at skrive på, det er for fedt

Ja! Min svigermor fortalte mig at hun godt kunne forstå at gravide ofte fik hæmorider i forbindelse med graviditet efter at hun havde set mig føde.....!! Hun sagde at røvhullet var lige så åbent og udvidet som ens flække når man føder  Det viser de jo aldrig på tv i forbindelse med fødsler men der er vidst meget normalt.... 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

ksn virkeloíg ikke lade vær med at grine..  sikke nogle sandheder der kommer fremsom ano

Det var ikke så sjovt at være sammen med mig dengang, jeg skulle jo skide konstant... og hvis vi skulle ud at spise så måtte jeg være sikker på der var et toilet i nærheden så jeg kunne af med løjerne og min kæreste synes ikke det var så sjovt at have sex med mig for jeg kunne finde på at bede ham stoppe lige inden han kom fordi jeg bare skulle voldskide

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det var ikke så sjovt at være sammen med mig dengang, jeg skulle jo skide konstant... og hvis vi skulle ud at spise så måtte jeg være sikker på der var et toilet i nærheden så jeg kunne af med løjerne og min kæreste synes ikke det var så sjovt at have sex med mig for jeg kunne finde på at bede ham stoppe lige inden han kom fordi jeg bare skulle voldskide

jeg har os tyndski nu.. skal bare kigge på mad så gør min mave nogle kramper som gør sygt ondt..

næsten ala safevand der kommer ud.. MUMS

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja! Min svigermor fortalte mig at hun godt kunne forstå at gravide ofte fik hæmorider i forbindelse med graviditet efter at hun havde set mig føde.....!! Hun sagde at røvhullet var lige så åbent og udvidet som ens flække når man føder  Det viser de jo aldrig på tv i forbindelse med fødsler men der er vidst meget normalt.... 

Haha nej det vidste jeg sku heller ikke... Der kan man bare se. Det er sikkert et kønt syn, sådan en slag mark der nede ;-)

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Haha det er jo fantastisk sjovt det her :-) Min kæreste syntes bestemt heller ikke jeg er særlig sexet når jeg render rundt og fiser ;-)

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har os tyndski nu.. skal bare kigge på mad så gør min mave nogle kramper som gør sygt ondt..

Men det er så dejligt nemt at tørre sig bagefter sådan en gang sjask...

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja det sprøjter bare ud som et springvand med lidt brunlig farve i.... rigtig lækkert ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.