Toiletbesøg som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Princesspigen

jeg er kun i 7 uge, jeg tisser tit og meget, prutter en hel del   men har os lidt forstoppense ind i mellem..

men alt det er vidst ret normalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

banana3

Tager du gravitamin ?  Har lige læst de kan give meget mørk afføring  nogen der har erfaring med dette? 

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Anonym skriver:

Hej alle i skønne kvinder her inde

I plejer at komme med så mange gode svar.

Så lige et lille privat spørgsmål eller to.

Når du er gravid/har været har du så haft mere luft i maven + (skulle prutte mere)

Har du skulle mere på toilet (Stort)

Altså helt tidligt i graviditeten.

Tak til dem der gider at svare

Ja ja og ja:0)

Oftere på toilette meget hyppige afføring i start af graviditet:0) men sådan har jeg det faktisk også altid under mens:0)

Christina, som beklager detaljerne:0)

Anmeld

23. februar 2012

Valle81

Anonym skriver:

Jeg søgte lidt på google og så havnede jeg her! 

Fantastisk side, så oprettede mig som medlem (;

Men! Jeg fandt siden da jeg søgte efter information (:

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg har de sidste par dage skulle på toilet mere end jeg plejer, og det 'bummelum' :b men ekstremt tyndt.. Så kom til at tænke på om det kunne have noget med graviditet at gøre? Jeg læste jeres svar, og så også at en af jer havde skrevet Om det var tidligt i graviditeten.. Men kan det have nogen effekt overhovedet? Jeg har haft en del mavesmerter de seneste par dage, ikke noget slemt, men lidt ligesom en stikken i siden? Jeg er nok bare meget opmærksom på mig selv da jeg ønsker at få et barn. 

Men hvad tænker i?

Her,

Vi, sige et kan være du er gravid, men vil også sige at virkelig er meget omgangssyge i omløb. Og især med tynd mave, vores familie der tæller 5 medlemmer og vi har alle haft t. Jeg døjer med underlig mave på nu 2. Uge og jeg er ikke gravid:0)

Men krydser da lige for at du er gravid:0)

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, sådan havde jeg det de første 3 mdrs tid.. Men kom faktisk til at tænke på dengang, at sådan har jeg det, hver gang jeg skal til at have mens, så tror det har noget at gøre med de hormoner der flyver rundt i kroppen?

Hejsa, indlægget er fra Juli måned, og jeg var ikke gravid.

siden da er vi startet i fertilitetsbehandling.

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej med jer. Jeg vil da lige være med, og fortælle hvordan jeg havde det de første 3 måneder af min graviditet... 

Jeg havde tynd mave, og skulle på toilettet hele tiden, samt med kvalmen gjorde det ikke spor bedre. Og jeg havde også mave smerter, med stikken i siden. På det tidspunkt anede jeg ikke jeg var gravid.

Nu er jeg højgravid og venter en lille pige. Så jeg synes da lige du skulle teste, for hos mig var det ret normalt. Også hos mine veninder!  Held og lykke med det hele!

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej 

jeg læser lige lidt med her, jeg kan først teste d. 26, men det med sort afføring, ihvertfale MEGET mørkt, det oplevede jeg for første gang i hele mit liv i går! tror du det kan have noget med det at gøre ?  Min krop har virkelig opført sig underligt, men ikke med de klassiske graviditets tegn  Hvor langt er du henne? 

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg har altid skulle tisse meget. Men først nu i uge 25 er jeg begyndt at skulle op to til tre gange om natten, fordi den lille driller blæren. Ofte er det kun få dråber det bliver til, selv om det føles som om blæren er fuld.

Med hensyn til at skulle stort, så har jeg irritabel tyktarm og har døjet meget med luft i maven og skulle meget på wc. Det er så blevet bedre efter jeg er blevet gravid. Maven reagere næsten ikke på det. men det er meget forskelligt fra gravid til gravid.

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja ja og ja:0)

Oftere på toilette meget hyppige afføring i start af graviditet:0) men sådan har jeg det faktisk også altid under mens:0)

Christina, som beklager detaljerne:0)

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Her,

Vi, sige et kan være du er gravid, men vil også sige at virkelig er meget omgangssyge i omløb. Og især med tynd mave, vores familie der tæller 5 medlemmer og vi har alle haft t. Jeg døjer med underlig mave på nu 2. Uge og jeg er ikke gravid:0)

Men krydser da lige for at du er gravid:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.