Fu** pi* lo** :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Kofoed.

Ej øv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneP skriver:

Så er det baby eventyr slut!   Fik idag kl 14:30 blødning, og ringede til Skive, hvor vi aftalte at jeg skulle komme til scanning i morgen kl 10,45, men efter samtalen gik det helt amok der kom store klumper med ud (sorry det klamme) og jeg mener virkelig STORE + meget blod! da jeg så fik mave smerter ringede min kæreste til vagtlægen som gerne ville se mig, hun mærkede kort på maven og valgte så at sende mig til undersøgelse og scanning på Y.

Og de kunne konstaterer at der ikke var noget liv at se, fik derfor taget HCG blodprøve og skal have taget igen fredag morgen!

Er bare nede lige nu!!

Havde bare brug for at komme ud med det!

Øv hvor det gør mig ondt søde  Kæft hvor er det uretfærdigt... 

Anmeld

16. juni 2011

AnneP

1000 Tak for alle og tanker!

Kæft jeg føler mig bare så tom lige nu, har været vågen siden kl 03:00 og faldte først i søvn efter midnat, ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre eller ikke gører!

Føler mig godt nok bare som jordens dårligste kvinde lige nu! Kunne virkelig godt bruge at det hele bare har været en ualmindelig ond drøm!

Anmeld

16. juni 2011

Sofiedk

Er SÅ ked af det på jeres vegne, det er simpelthen så.hårdt at skulle igennem. Husker som var det igår da vi fik beskeden.

Man føler sig så tom og så ukvindelig. Sender jer de bedste tanker i en svær tid.

Anmeld

16. juni 2011

ønskebørn74

AnneP skriver:

Så er det baby eventyr slut!   Fik idag kl 14:30 blødning, og ringede til Skive, hvor vi aftalte at jeg skulle komme til scanning i morgen kl 10,45, men efter samtalen gik det helt amok der kom store klumper med ud (sorry det klamme) og jeg mener virkelig STORE + meget blod! da jeg så fik mave smerter ringede min kæreste til vagtlægen som gerne ville se mig, hun mærkede kort på maven og valgte så at sende mig til undersøgelse og scanning på Y.

Og de kunne konstaterer at der ikke var noget liv at se, fik derfor taget HCG blodprøve og skal have taget igen fredag morgen!

Er bare nede lige nu!!

Havde bare brug for at komme ud med det!

EJ SØDESTE... DET ER JEG KED AF AT HØRE!!!!  SÅDAN NOGET LORT!!!!!!!!! HVOR ER DET BARE URETFÆRDIGT!!!!!  SIG TIL HVIS DU HAR BRUG FOR AT SNAKKE!!!!!

Lene

Anmeld

16. juni 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

EJ SØDESTE... DET ER JEG KED AF AT HØRE!!!!  SÅDAN NOGET LORT!!!!!!!!! HVOR ER DET BARE URETFÆRDIGT!!!!!  SIG TIL HVIS DU HAR BRUG FOR AT SNAKKE!!!!!

Lene

Tak sødeste Lene!

Ja jeg er sku bare ret nede!!! Føler mig bare super tom og ukvindelig!

Men blodprøverne viste et højt og flot HCG så der er jo nok gået noget galt i udviklingen!!! Så det bliver en Laaaang sommer med en tom mavse!

Anmeld

16. juni 2011

AnneP

Sofiekdk skriver:

Er SÅ ked af det på jeres vegne, det er simpelthen så.hårdt at skulle igennem. Husker som var det igår da vi fik beskeden.

Man føler sig så tom og så ukvindelig. Sender jer de bedste tanker i en svær tid.

1000 tak søde! -det er sku en mærkelig følelse!!!!

Anmeld

16. juni 2011

Sofiedk

Ja det er simpelthen jordens tommeste følelse og det er bare en rigtig hård omgang at komme igennem, der er nogle virkelig lede dage imellem. Jeg vil ikke sige at man kommer over det på tiden, for det sidder altid som et ar på ens sjæl, men man lærer heldigvis at acceptere det.

Jeg kan stadig den dag idag få det helt dårligt når jeg tænker tilbage på den dag vi fik beskeden. Hele min verden brød sammen, alle de planer, drømme og håb vi havde braste bare sammen på under 1 min.

Føler virkelig med dig og sig endelig til hvis du har brug for en snak.

Anmeld

16. juni 2011

AnneP

Sofiekdk skriver:

Ja det er simpelthen jordens tommeste følelse og det er bare en rigtig hård omgang at komme igennem, der er nogle virkelig lede dage imellem. Jeg vil ikke sige at man kommer over det på tiden, for det sidder altid som et ar på ens sjæl, men man lærer heldigvis at acceptere det.

Jeg kan stadig den dag idag få det helt dårligt når jeg tænker tilbage på den dag vi fik beskeden. Hele min verden brød sammen, alle de planer, drømme og håb vi havde braste bare sammen på under 1 min.

Føler virkelig med dig og sig endelig til hvis du har brug for en snak.

Tak! ja det er en "verden-vælter"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.