Fu** pi* lo** :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

AnneP

Tak alle Sammen! det luner mit  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Sofia

Det er jeg virkelig ked af at høre Anne! Uretfærdigt, det er hvad det er!

Anmeld

15. juni 2011

nielsen80

Ville ikke gå forbi din tråd uden at give dig et kæmpe. Hvor er det bare uretfærdigt.

Anmeld

15. juni 2011

baby84

AnneP skriver:

Så er det baby eventyr slut!   Fik idag kl 14:30 blødning, og ringede til Skive, hvor vi aftalte at jeg skulle komme til scanning i morgen kl 10,45, men efter samtalen gik det helt amok der kom store klumper med ud (sorry det klamme) og jeg mener virkelig STORE + meget blod! da jeg så fik mave smerter ringede min kæreste til vagtlægen som gerne ville se mig, hun mærkede kort på maven og valgte så at sende mig til undersøgelse og scanning på Y.

Og de kunne konstaterer at der ikke var noget liv at se, fik derfor taget HCG blodprøve og skal have taget igen fredag morgen!

Er bare nede lige nu!!

Havde bare brug for at komme ud med det!

åh nej hvor er det forfærdeligt..det må være ubeskrivelig hårdt, skuffende og slet ikke til at bære. du får et kæmpe kram

Anmeld

15. juni 2011

channie-g

AnneP skriver:

Så er det baby eventyr slut!   Fik idag kl 14:30 blødning, og ringede til Skive, hvor vi aftalte at jeg skulle komme til scanning i morgen kl 10,45, men efter samtalen gik det helt amok der kom store klumper med ud (sorry det klamme) og jeg mener virkelig STORE + meget blod! da jeg så fik mave smerter ringede min kæreste til vagtlægen som gerne ville se mig, hun mærkede kort på maven og valgte så at sende mig til undersøgelse og scanning på Y.

Og de kunne konstaterer at der ikke var noget liv at se, fik derfor taget HCG blodprøve og skal have taget igen fredag morgen!

Er bare nede lige nu!!

Havde bare brug for at komme ud med det!

kæmpe  herfra

Anmeld

15. juni 2011

Kruse90

årrh
Hvor er livet bare uretfærdigt!
Sådan en omgang LORT

Anmeld

15. juni 2011

Rikke S

sidder og græder over dit mulige tab, og håber at det bare er en kraftig pletblødning.

Har selv prøvet det, men fandt ud af (under de efterfølgende prøver) at jeg stadig havde ét foster siddende - så det var en stor trøst, da vi ikke anede vi havde ventet to .

Men det gør bare så ondt, og man bliver så bange og ked af det, at man ikke troede det var muligt at føle så meget smerte, jeg husker det så tydeligt. Ønsker dig alt det bedste.

Mange mange kram herfra

Anmeld

15. juni 2011

Putomanen

Nej nej nej, det var slet ikke det jeg ville læse!!!

Hvor er jeg ked af det på dine vegne... Du får en kæmpe  herfra.

Anmeld

15. juni 2011

AnneH

åh nej  Det er jeg virkelig ked af at læse. Føler virkelig med jer.

En kæmpe til jer.

Anmeld

15. juni 2011

Leonora

Åhhhhhhh nej nej nej hvor er tarveligt.....det er sku ik fair..

Jeg ved ik om det trøster men den lille spire har ikke været rask og så er det bedst at den ik blev til noget..

Du skal nok blive gravid igen og nu ved du det kan lade sig gøre og det må du prøve at trøste dig selv med i den store sorg lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.