Fu** pi* lo** :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

AnneP

Så er det baby eventyr slut!   Fik idag kl 14:30 blødning, og ringede til Skive, hvor vi aftalte at jeg skulle komme til scanning i morgen kl 10,45, men efter samtalen gik det helt amok der kom store klumper med ud (sorry det klamme) og jeg mener virkelig STORE + meget blod! da jeg så fik mave smerter ringede min kæreste til vagtlægen som gerne ville se mig, hun mærkede kort på maven og valgte så at sende mig til undersøgelse og scanning på Y.

Og de kunne konstaterer at der ikke var noget liv at se, fik derfor taget HCG blodprøve og skal have taget igen fredag morgen!

Er bare nede lige nu!!

Havde bare brug for at komme ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

sweet

AnneP skriver:

Så er det baby eventyr slut!   Fik idag kl 14:30 blødning, og ringede til Skive, hvor vi aftalte at jeg skulle komme til scanning i morgen kl 10,45, men efter samtalen gik det helt amok der kom store klumper med ud (sorry det klamme) og jeg mener virkelig STORE + meget blod! da jeg så fik mave smerter ringede min kæreste til vagtlægen som gerne ville se mig, hun mærkede kort på maven og valgte så at sende mig til undersøgelse og scanning på Y.

Og de kunne konstaterer at der ikke var noget liv at se, fik derfor taget HCG blodprøve og skal have taget igen fredag morgen!

Er bare nede lige nu!!

åhhh nej kender godt den følelse man sidder med i denne situation... du får lige et kæmpe kram her fra

Anmeld

15. juni 2011

lukasmor

Er bare nede lige nu!!

Øv hvor er det trist
Ville ikke smutte uden at sende en tanke, så der er hermed gjort

Anmeld

15. juni 2011

Faith

Det gør mig meget ondt!

Hvor langt var du henne?

Anmeld

15. juni 2011

AnneP

smillaluna skriver:

Det gør mig meget ondt!

Hvor langt var du henne?

6+5 efter andet IVF forsøg! (havde 2 UIU forsøg inden da)

Anmeld

15. juni 2011

Faith

AnneP skriver:

6+5 efter andet IVF forsøg! (havde 2 UIU forsøg inden da)

Føler virkelig med dig, det må være uendelig hårdt

Anmeld

15. juni 2011

Rosa

Stort knus til dig, sikke en hård omgang!!!  Håber de passer godt på dig, din familie og venner!

Anmeld

15. juni 2011

Den lykkelige

Åhhhh nej  Gør mig så ondt at læse

STORT knus

Anmeld

15. juni 2011

Sujan

ihhhh hvor er det bare fucking pisse lorte uretfærdigt....

kæmpe til jer.

Anmeld

15. juni 2011

otlitrom

Det gør mig ondt at læse! Hvor er det ærgeligt og hårdt!

Jeg håber snart lykken tilsmiler Jer igen. Det er ikke nemt at være i behandling!

Knus og tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.