Kan det passe at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

hehehe trust me I know men har brugt 1 time i babysam idag og har fundet en løsning på det 

for jeg SKAL ha letvægtsstel pga min bil og det SKAL være x-dream ll 

men farven kan du se på deres hjemmeside 

Clever girl Hvad du så end har gjort.. Jeg har slet ikke overskuet det.. Så Jespers mor ringer derud imorgen og spørg om Råhvid er med på standard tilbuddet de har, og så må det være op til hans forældre om vi skal kører ud og købe den imorgen eller hvad hehe.. Jeg forholder mig passivt, bliver stresset af tanken om alle de sindsyge gravide der flyver rundt og banker hinanden Hehehe.. Du er én af dem )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Clever girl Hvad du så end har gjort.. Jeg har slet ikke overskuet det.. Så Jespers mor ringer derud imorgen og spørg om Råhvid er med på standard tilbuddet de har, og så må det være op til hans forældre om vi skal kører ud og købe den imorgen eller hvad hehe.. Jeg forholder mig passivt, bliver stresset af tanken om alle de sindsyge gravide der flyver rundt og banker hinanden Hehehe.. Du er én af dem )

hahah jeg har en back up plan hvis den ikke er der  men nu er jeg jo kun 9+5 imorgen så tænker hellere nu end til efteråret når der er stor gravid mave for så gider jeg IKKE at "slås" med en eller anden hormonella kost  hahahah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.