Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTilJanuar skriver: De starter ALLE udsalg imorgen ... men KØtilbud er knyttet til amager butikken.. så op kl 03.15 i nat for at tage hjemmefra kl 4 for at være der kl 5 heheh
De starter ALLE udsalg imorgen ... men KØtilbud er knyttet til amager butikken.. så op kl 03.15 i nat for at tage hjemmefra kl 4 for at være der kl 5 heheh
argh, jeg bliver r** forvirret!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SSL skriver: argh, jeg bliver r** forvirret!!
Altså det var hvad de bekræftede fra babysam i Hillerød idag...
MorTilJanuar skriver: Altså det var hvad de bekræftede fra babysam i Hillerød idag...
SÅ regner jeg med det
Respekt!
DAs mor skriver: Her er mailen: Der står " 3 stk PR BUTIK" - så det må da betyde det er i alle butikker.... Kære Linda, Vi starter udsalget med en række attraktive kø-tilbud og en række stærkt nedsatte kvalitetsvarer. Tjek kø-tilbudene nedenfor og udse dig din næste barnevogn, klapvogn eller autostol - eller noget helt andet. Se flere vilde udsalgstilbud her Vi glæder os til at se dig.BabySam
Hmm tjek herinde under lagersalg så kan du se den for amager for den nye butik
MorTilJanuar skriver: Hmm tjek herinde under lagersalg så kan du se den for amager for den nye butik
Kan ikke bruge en butik på Amager til noget
var det fis og ballade at du skrev du var der 05:00?
Baagøe skriver: Respekt!
heheh også direkte i skole for lige at toppe poppen og derefter 5 timers arbejde i butikken
men TAK
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128