Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: var det fis og ballade at du skrev du var der 05:00?
var det fis og ballade at du skrev du var der 05:00?
Næeh? Hvorfor skulle det dog være det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilJanuar skriver: Næeh? Hvorfor skulle det dog være det?
fordi det er MEGA tidligt! hvad går du efter der henne?
MorTilJanuar skriver: heheh også direkte i skole for lige at toppe poppen og derefter 5 timers arbejde i butikken men TAK
heheh også direkte i skole for lige at toppe poppen og derefter 5 timers arbejde i butikken
men TAK
Just another day at the office
Ni-ko-li-ne skriver: fordi det er MEGA tidligt! hvad går du efter der henne?
Sådan er det.. er jo studerende og der er bare nogle ting jeg VIL ha' som jeg IKKE går på kompromi med så hvis det kan lykkedes at få dem imorgen så er jeg glad
Baagøe skriver: Just another day at the office
hahah præcis
men har kidnappet mormor til at tage med derind og fået vist hende præcis hvilke ting det er.. så vi mangler nærmest bare holdtrøjer og fløjter så er vi klar til kamp
MorTilJanuar skriver: Sådan er det.. er jo studerende og der er bare nogle ting jeg VIL ha' som jeg IKKE går på kompromi med så hvis det kan lykkedes at få dem imorgen så er jeg glad
ja, det forstår jeg rigtig godt! jeg kunne enormt godt bruge den Romer kid fix....
MorTilJanuar skriver: hahah præcis men har kidnappet mormor til at tage med derind og fået vist hende præcis hvilke ting det er.. så vi mangler nærmest bare holdtrøjer og fløjter så er vi klar til kamp
Held og lykke med kampen
Baagøe skriver: Held og lykke med kampen
heheh tusind tak
Ni-ko-li-ne skriver: ja, det forstår jeg rigtig godt! jeg kunne enormt godt bruge den Romer kid fix....
Den har jeg ikke lige fået luret
jeg vil gerne fange en ZIP og en Rømer babysafe ll
MorTilJanuar skriver: Den har jeg ikke lige fået luret jeg vil gerne fange en ZIP og en Rømer babysafe ll
jeg krydser fingre for dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128