Lou87 skriver:
Kan ikk rigtig blive mere skræmt synes jeg.. 
Først siger de at det er gået over ved ens 8 ugers undersøgelse og så siger det at det varer li så længe som man havde det undervejs og ja.. den tid er også overskredet.. og en masse kasten frem og tilbage fra læge til sygehuset fys'er. Men intet hjalp.
Og så ja langt om længe det her forløb med kiro..
Men må ærligt indrømme jeg ikk mærker den vilde ændring endnu?!
Hvis jeg sku frygte noget er det nok min job start d. 28 juni, kan ikk lige pt se at jeg sku ku klare et fuldtidsjob som salgsassistent i butik
Hvordan forløb din søsters forløb med og finde ud af hun kun egnede sig til flex ?
Uha salgsassistent, det bliver sejt, med mange timer på benene, og dumme ydrestillinger i forbindelse med varer osv..
Det var et langt og sejt forløb med min søster.. Hun var til forskellige special læger, kommunen sendte hende rundt i systemet, da de mente ikke trods flere forskellige speciallægers udtagelser at der var noget der hed kronisk bækkenløsning. Tilsidst forstod kommunen det dog.. Hun var i arbejdsprøvning af nogle omgange, og til vurderinger flere gange, endelig et par dage efter hendes 29 års fødselsdag, blev hun tilkendt flexjob, hvor lederen fra den afd på kommunen bankede i bordet og sagde "det er sgu sørgeligt at unge mennesker ikke vil arbejde!!!! så må det jo hedde flexjob" Og det har jo INTET at gøre med viljen, som du også ved fra dig selv.. Jeg mener det forløb over 2-3 år
Men tal med din læge om det, at du er bange for hvordan du skal klare en fuld arbejdsuge, når du stadig er begrænset (??) af din BL.. Jeg krydser virkelig finger for det skal gå dig godt, og du ikke skal kæmpe dig vej gennem systemet.. 

Muligvis kan du indtil overveje øre-akupunktur (det er dog en rimelig dyr post, tror ikke man kan få det gratis efter graviditeten, i Holstebro på fødegangen er det gratis under graviditeten)
Annette
Anmeld