Bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange af Jer har/havde bækkenløsning under graviditeten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.577 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Er bare nysgerrig på hvor mange herinde der har eller havde bækkenløsning under graviditet. Jeg synes man hører så meget om det, og jeg gruer virkelig for det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Mille83

Jeg havde og av for Sat...!!! 

Det var ikke sjovt, krydser for du ikke får det hvertfald...

Anmeld

15. juni 2011

Mette 28

Har haft det begge gange og denne gang er det her desværre endnu, så venter svar på en scanning på mandag, onkring mit bækken og læn.. desværre har jeg mange problemer med mit skamben og haleben nu... Så får du det, så lyt godt efter din krop og hvad råd du får... 

Men nyd nu din graviditet så du ikke går og frygter en masse, lige pludselig så er baby hos dig 

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Jeg fik konstateret BL allerede i uge 10 tror jeg Det er virkelig sur røv.. Men har vist nogenlunde lært, hvordan jeg så kan bruge min krop - så for tiden synes jeg ikke det er slemt Meeen - det skal nok komme når jeg engang nærmer mig enden af graviditeten.

Håber du slipper!

Anmeld

15. juni 2011

Lou87

Mette 27 skriver:

Har haft det begge gange og denne gang er det her desværre endnu, så venter svar på en scanning på mandag, onkring mit bækken og læn.. desværre har jeg mange problemer med mit skamben og haleben nu... Så får du det, så lyt godt efter din krop og hvad råd du får... 

Men nyd nu din graviditet så du ikke går og frygter en masse, lige pludselig så er baby hos dig 

Må jeg spørge hvordan dit forløb med læger osv har været efter sidste graviditet ??

Jeg er nysgerrig fordi jeg selv forsat lider af den og først nu knapt 10 mdr efter har jeg fået en henvisning til fys som så sender mig ind til deres kiropraktor med det samme..
Og hun finder så ud af jeg er låst i rigtig mange af mine led.
Hun har behandlet mig 3 gange - og sku gerne være sidste gang på fredag.. men jeg føler ikk nogen decideret virkning  ?!?
Og jeg har nemlig ikk fået tilbudt nogen scanning eller lign..

Anmeld

15. juni 2011

akskovmose

Har haft BL under alle mine graviditeter. Denne gang var det en fuldtids sygemelding allerede fra ca. 8 uge. I tirsdags startede jeg med øreakupunktur på fødegangen, og det har en rigtig rigtig god effekt.. Imponerende effekt.. 

Annette

Anmeld

15. juni 2011

akskovmose

Lou87 skriver:

Må jeg spørge hvordan dit forløb med læger osv har været efter sidste graviditet ??

Jeg er nysgerrig fordi jeg selv forsat lider af den og først nu knapt 10 mdr efter har jeg fået en henvisning til fys som så sender mig ind til deres kiropraktor med det samme..
Hun har behandlet mig 3 gange - og sku gerne være sidste gang på fredag.. men jeg føler ikk nogen decideret virkning  ?!?

Jeg har selv BL nu og har haft det alle 4 graviditeter..

Ikke for at skræmme dig, men jeg har en søster som har konstateret kronisk bækkenløsning, og er i dag tilkendt flexjob, og kan kun arbejde mellem 15-20 timer, i ikke alt for fysiske stillinger.. Håber ikke du ender der.

Men jeg fik for første gang i tirsdags øre-akupunktur, og det har en HELT IMPONERENDE effekt.. 

Annette

Anmeld

15. juni 2011

Mette 28

Lou87 skriver:

Jeg har døjet med dårlig lænd i 4 år nu, og har været en hel del gange til lægen.. Men nu er jeg fra Odense og i Ringe ligger der et rygcenter jeg blev henvist til, for 3½ år siden og der blev jeg scannet hvor de så også fandt en stor diskus i min lænd.. Fik så en masse øvelser og trænings program der både hjalp mit bækken og lænd, denne gang har jeg gennem hele graviditeten været til knyttet rygcentret igen og da jeg begyndte at miste følelse i mit venstre ben blev jeg straks sendt til scanning efter jeg havde født.. Skal lige siges jeg havde spurgt om min krop kunne klare et barn mere og fik et ja... men nej det kunne den ikke.. Efter på mandag ved jeg mere hvad der skal ske, men min læge vil henvise mit til en kiropraktor da mit bækken kan været blevet skævt og det er måske det der giver mig så mange smerte i mit haleben..Desvæære har jeg også fået den besked at jeg måske aldrig kommer over det igen, så ikke flere børn til mig 

Synes du efter næste behandling hvis det ikek virker skal banke i bordet og komme videre i systemet...

Anmeld

15. juni 2011

Lou87

akskovmose skriver:

Jeg har selv BL nu og har haft det alle 4 graviditeter..

Ikke for at skræmme dig, men jeg har en søster som har konstateret kronisk bækkenløsning, og er i dag tilkendt flexjob, og kan kun arbejde mellem 15-20 timer, i ikke alt for fysiske stillinger.. Håber ikke du ender der.

Men jeg fik for første gang i tirsdags øre-akupunktur, og det har en HELT IMPONERENDE effekt.. 

Annette

Kan ikk rigtig blive mere skræmt synes jeg..
Først siger de at det er gået over ved ens 8 ugers undersøgelse og så siger det at det varer li så længe som man havde det undervejs og ja.. den tid er også overskredet.. og en masse kasten frem og tilbage fra læge til sygehuset fys'er. Men intet hjalp.

Og så ja langt om længe det her forløb med kiro..
Men må ærligt indrømme jeg ikk mærker den vilde ændring endnu?!

Hvis jeg sku frygte noget er det nok min job start d. 28 juni, kan ikk lige pt se at jeg sku ku klare et fuldtidsjob som salgsassistent i butik

Hvordan forløb din søsters forløb med og finde ud af hun kun egnede sig til flex ?

Anmeld

15. juni 2011

AnneBJ

Intet her! men til gengæld stort set alle andre problematikker ifbm. gravditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.