3 mulige fædre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Millesmammi

det ville nærmere være egoistisk af dig at få en abort, bare fordi faderen ikke er der, og du skal være alene med det. et barn kan sagtens ha det godt uden en far. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

det ville nærmere være egoistisk af dig at få en abort, bare fordi faderen ikke er der, og du skal være alene med det. et barn kan sagtens ha det godt uden en far. 

Tusind tak for dit svar 

Anmeld

15. juni 2011

FogL

Jeg holder på 1 eller 2, men mest på 1. :-) 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Jeg holder på 1 eller 2, men mest på 1. :-) 

Anmeld

15. juni 2011

Muffinmus

et umiddelbart gæt ville være fyr nr 1 da du havde sex med ham LIGE inden ÆL, eller formodet ÆL:-)

Er totalt overrasket over at du overhovedet er kommet i det dilemma, har seriøst ikke engang kendt en eneste pige der bare har været sammen med 2 fyre på SÅ kort tid..men 3?? wow, der har været gang i lagenerne:-) det må være sundt at have sådan en appetit på sex, så kommer der gang i hormonerne og... blodomløbetdet skulle være så sundt for krop og sjæl.

Bum bum....hvis jeg var dig ville jeg prøve at få fadderskabstestet nr 1 først, så evt nr 2.

Og hvis du tror du vil være en god mor for det barn du bærer,så behold det:-) barnet skal nok overleve hvis ikke faren vil være der, det har vi andre selv om det til tider kan være hårdt.

Og ja, som de andre skriver har man ikke  sex med så mange fyre hvis ikke man beskytter sig, det er både dumt og tarveligt over for dem og dig selv hvis du er nødt til at ende med abort. 

Anmeld

15. juni 2011

Lilje82

Gang i dig

Men hvis du er gammel nok til at dyrke ubeskyttet sex med hele 3 mænd - er du vel også gammel nok til at tage konsekvensen deraf og tage dig af et barn.

Det er så vidt jeg ved, ikke nogen hemmelighed, at man kan blive gravid af ubeskyttet sex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.