3 mulige fædre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Anyone of the above.

Hvis du ønsker barnet, så kan du jo lave faderskabstest (og starte fra en ende) - så skal barnet jo ikke leve i uvidenhed.

Gravid eller ej, så skal du nok under alle omstændigheder lige få have dig en kønssygdomstest hos lægen - bare for at være på den sikre side.

Var hos lægen igår, og alt så fint ud. Skal dog ringe på svar om klamydia om en uge, men lægen var ret sikker på at jeg ikke havde noget.

Barnet er meget ønsket, og hvis det er fyr 1 eller 3 - ved jeg at de også vil være der. Men fyr 2 vil bestemt ikke.

Føler bare ikke jeg kan byde barnet sådan en start på livet  Det fortjener vel både en mor og far? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Anonym trådstarter

170811 skriver:

Hvis du er sikker på der "kun" er de 3, så kan du jo få lavet en faderskabstest når barnet er født, og finde ud af hvem af de 3 gutter der er faderen, så barnet vil jo helt sikkert få en far

Ja, det er rigtigt nok 

Men tror nu ikke jeg er gravid..

Anmeld

15. juni 2011

BabyThilde

Anonym skriver:

Jo 

Ville bare være rart hvis jeg vidste det inden.

Det kan jeg godt forstå, du synes. Men under alle omstændigheder er jeg sikker på at du nok skal klare den, lige meget hvad du vælger hvis du skule være gravid  

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

BabyThilde skriver:

Det kan jeg godt forstå, du synes. Men under alle omstændigheder er jeg sikker på at du nok skal klare den, lige meget hvad du vælger hvis du skule være gravid  

Tusind tusind tak 

Det vil nok være mere held, end uheld hvis jeg er.

Min eks kæreste og jeg prøvede i 2 år, uden held - og tilsidst ødelagde det vores forhold.

Så jeg føler mig MEGET klar til rollen som mor - men bliver bare nødt til at tænke på barnet, og ikke mig selv. Så ved ikke om det ville være for egoistisk at beholde det? 

Anmeld

15. juni 2011

Mumto3

jeg tænker at det højst sandsynlig er nr 1, men nr 2 kan måske, meget måske, også være en mulighed, jeg kan ikke se hvordan nr 3 kan komme ind i billedet som evt. far

Anmeld

15. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
madagaskar skriver:

Anyone of the above.

Hvis du ønsker barnet, så kan du jo lave faderskabstest (og starte fra en ende) - så skal barnet jo ikke leve i uvidenhed.

Gravid eller ej, så skal du nok under alle omstændigheder lige få have dig en kønssygdomstest hos lægen - bare for at være på den sikre side.

Det samme siger jeg - især det med kønssygdomstesten

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Var hos lægen igår, og alt så fint ud. Skal dog ringe på svar om klamydia om en uge, men lægen var ret sikker på at jeg ikke havde noget.

Barnet er meget ønsket, og hvis det er fyr 1 eller 3 - ved jeg at de også vil være der. Men fyr 2 vil bestemt ikke.

Føler bare ikke jeg kan byde barnet sådan en start på livet  Det fortjener vel både en mor og far? 

Det er der ingen andre end dig der kan træffe den afgørelse. Og heldigvis er du også den mest kvalificerede til at træffe den Jeg er på ingen måde imod abort. Det er en kvindes fri valg. Jeg synes dog (for alles skyld) at det er en løsningsmodel som skal vælges med omhu for at man ikke senere fortryder sit valg (ligegyldigt om man valgte abort eller barn).

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det samme siger jeg - især det med kønssygdomstesten

Blev tjekket igår 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Det er der ingen andre end dig der kan træffe den afgørelse. Og heldigvis er du også den mest kvalificerede til at træffe den Jeg er på ingen måde imod abort. Det er en kvindes fri valg. Jeg synes dog (for alles skyld) at det er en løsningsmodel som skal vælges med omhu for at man ikke senere fortryder sit valg (ligegyldigt om man valgte abort eller barn).

Tak for dit indlæg! 
Det giver stof til eftertanke  

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

Mumto3 skriver:

jeg tænker at det højst sandsynlig er nr 1, men nr 2 kan måske, meget måske, også være en mulighed, jeg kan ikke se hvordan nr 3 kan komme ind i billedet som evt. far

Du aner jo ikke hvor lang hendes cyclus er denne måned. Du ved bare hvornår hun forventer sin menstruation og hvornår hun tror der var ægløsning. Derfor er der ingen af os der kan vide hvem der er mulige eller ikke mulige kandidater.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.