3 mulige fædre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

jette1983

Anonym skriver:

Tusind tusind tak 

Det vil nok være mere held, end uheld hvis jeg er.

Min eks kæreste og jeg prøvede i 2 år, uden held - og tilsidst ødelagde det vores forhold.

Så jeg føler mig MEGET klar til rollen som mor - men bliver bare nødt til at tænke på barnet, og ikke mig selv. Så ved ikke om det ville være for egoistisk at beholde det? 

at få børn er altid egoistisk, vi får dem for vores egen skyld og sådan er det bare.

Men jeg synes ikke at du skal få en abort bare fordi du føler du er egoistisk, mærk efter hvad der føles mest rigtigt for dig, alt det praktiske skal nok ordne sig på den ene eller anden måde.

Du skal bare være klar til at dele dit barn med faderen, uanset om i skal have et forhold eller ej, alle børn har krav på et godt forhold til begge sine forældre og hvis faderen gerne vil så må du ikke hindre ham i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

BabyThilde

Tusind tusind tak 

Det vil nok være mere held, end uheld hvis jeg er.

Min eks kæreste og jeg prøvede i 2 år, uden held - og tilsidst ødelagde det vores forhold.

Så jeg føler mig MEGET klar til rollen som mor - men bliver bare nødt til at tænke på barnet, og ikke mig selv. Så ved ikke om det ville være for egoistisk at beholde det? 

Det er desværre kun et spørgsmål som du selv kan svare på  

Personligt synes jeg ikke du er egoistist men du skal tage den beslutning, som føles rigtig nede i maven 

Anmeld

15. juni 2011

BabyThilde

jette1983 skriver:

at få børn er altid egoistisk, vi får dem for vores egen skyld og sådan er det bare.

Men jeg synes ikke at du skal få en abort bare fordi du føler du er egoistisk, mærk efter hvad der føles mest rigtigt for dig, alt det praktiske skal nok ordne sig på den ene eller anden måde.

Du skal bare være klar til at dele dit barn med faderen, uanset om i skal have et forhold eller ej, alle børn har krav på et godt forhold til begge sine forældre og hvis faderen gerne vil så må du ikke hindre ham i det.

Anmeld

15. juni 2011

BinaMor

wow gang i den

dog sys  jeg ikke dit grundlag er stort(godt) nok til at få en abort men jeg er også imo det skidt hvis vi ikke snakker 13 årige eller voldtægtsoffer. men held og lykke

Anmeld

15. juni 2011

Babywish1

Hmm.. Jeg syntes da det er sådan lidt.. Jeg har ikke helt ord for det. Jeg er ikke ude på at blive uvenner eller noget, men hvorfor "hoppe" sådan rundt?
Håber du finder den rigtige far og bruger prævention næste gang, der skal "hoppes" rundt.

Anmeld

15. juni 2011

Elje

Har ikke læst de andre svar. Men jeg vil lige komme med mit svar..

Nr. 1, hvis du havde ægløsning den dag, som du skriver.. Efter ægløsning kan ægget nemlig kun befrugtes i et par timer, hvorimod sædceller, der er der inde inden ægløsning, kan overleve i længere tid.. Så nr. 2 og 3 har først været efter eventuel befrugtning..

Og fremover synes jeg, du skal bruge kondom, hvis du ikke er parat til at tage konsekvensen af sex... Det gælder både børn, men ogå kønssygdomme, der både kan slå dig ihjel og gøre dig barnløs!

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Elje skriver:

Har ikke læst de andre svar. Men jeg vil lige komme med mit svar..

Nr. 1, hvis du havde ægløsning den dag, som du skriver.. Efter ægløsning kan ægget nemlig kun befrugtes i et par timer, hvorimod sædceller, der er der inde inden ægløsning, kan overleve i længere tid.. Så nr. 2 og 3 har først været efter eventuel befrugtning..

Og fremover synes jeg, du skal bruge kondom, hvis du ikke er parat til at tage konsekvensen af sex... Det gælder både børn, men ogå kønssygdomme, der både kan slå dig ihjel og gøre dig barnløs!

Tusind tak for dit svar! 

Jeg er skam parat til at tage konsekvenserne - tænker nu mere på barnet i forhold til fadderen. 

Anmeld

15. juni 2011

Babywish1

Tusind tak for dit svar! 

Jeg er skam parat til at tage konsekvenserne - tænker nu mere på barnet i forhold til fadderen. 

Det er da også en konsekvens?? :O Hvis ikke han vil hva så? Eller du ikke kan finde ud af hvem af dem det er? Hvis du har fået en sydom fra en af de tre fyrer du har leget far mor og barn med?

Anmeld

15. juni 2011

Elje

Jeg synes egentlig ikke rigtig, at abort er en mulighed, hvis man er gammel nok, og der ikke er tale om voldtægt.. Men det er selvfølgelig op til dig.. Jeg synes ikke, det er egoistisk at beholde barnet - heller ikke, hvis du skal være alene med det..

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Elje skriver:

Jeg synes egentlig ikke rigtig, at abort er en mulighed, hvis man er gammel nok, og der ikke er tale om voldtægt.. Men det er selvfølgelig op til dig.. Jeg synes ikke, det er egoistisk at beholde barnet - heller ikke, hvis du skal være alene med det..

Det varmer at høre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.