Kom med en lækker idé til romantisk middag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, det synes jeg i skal Der er intet bedre en nybagt lun kage! (Laver Homer Simpsons' MMMH-lyd)

Får næsten lyst til selv at bage mig sådan en men kun næsten. Står midt i flytning, så orker ikke lige at stå med det.. Men måske man kan købe en et sted..

Den er mega nem at lave, så kan næsten kun anbefale at bage sådan en fætter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Den er mega nem at lave, så kan næsten kun anbefale at bage sådan en fætter!

Uhh du frister

Men det meste af køkkenet er i den nye lejlighed, så har intet at bage af her.. Men skal derop i aften - måske jeg lige skulle skrive mig opskriften ned Ligger den i tråden her?

For lur mig, jeg har garanteret stadig lyst til den senere Når man først får lyst til noget, så bliver jeg ved med at have lyst til det

Anmeld

15. juni 2011

mulle7430

Frøken J. skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 11 måneder i dag. Det er ikke noget vi vil gøre det store ud af - Vi fejrer først for alvor kærligheden om en måned, når der er gået et helt år (Bortset fra vi skal flytte den dag. Haha).

Men selvom vi ikke som sådan vil fejre det, vil jeg alligevel gerne lave en lækker middag til min skønne kæreste. Han er så fantastisk, så det er jo også en måde at vise sin værdsættelse på.

Men hvad skal jeg lave? Nogle idéer? Som gerne må opfylde følgende krav:

- Helst ikke noget med en masse hvidløg
- Meget gerne noget med hakket oksekød om muligt - Har lige en pakke på 450 gram liggende. Hehe. Men andre forslag er også velkomne
- Det må gerne være udfordrende at lave, men ikke FOR meget, for jeg er rimelig meget novice i et køkken
- Og helst ikke en for dyr ret, da vi kun har 1000 tilbage på madkontoen til resten af måneden. Hehe  

når mig og manden skal hygge ( når vi er børnefri ) er det som regl en engelsk bøf med bagte kartofler ( lavet i brændeovnen ) og salat til eller en lille corvette steg og flødestuet kartofler med bacon og løg i   bagefter plejer vi og have en bakke is som vi deler sammen  smiler ....håber i får en god aften

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Uhh du frister

Men det meste af køkkenet er i den nye lejlighed, så har intet at bage af her.. Men skal derop i aften - måske jeg lige skulle skrive mig opskriften ned Ligger den i tråden her?

For lur mig, jeg har garanteret stadig lyst til den senere Når man først får lyst til noget, så bliver jeg ved med at have lyst til det

Gør det gør det De eneste ingredienser du skal bruge ud over basis-ingedienser er kanel og æbler

Opskriften er her:

http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2011/02/fredagskage-blekage.html

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

mulle7430 skriver:

når mig og manden skal hygge ( når vi er børnefri ) er det som regl en engelsk bøf med bagte kartofler ( lavet i brændeovnen ) og salat til eller en lille corvette steg og flødestuet kartofler med bacon og løg i   bagefter plejer vi og have en bakke is som vi deler sammen  smiler ....håber i får en god aften

Åårh det lyder også bare virkelig lækkert!!! 

Tak

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Gør det gør det De eneste ingredienser du skal bruge ud over basis-ingedienser er kanel og æbler

Opskriften er her:

http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2011/02/fredagskage-blekage.html

Jeg laver den i aften I min nye ovn - yay

Takker for opskriften.

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Jeg laver den i aften I min nye ovn - yay

Takker for opskriften.

God fornøjelse  

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

God fornøjelse  

Jamen lige over da

Anmeld

15. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Se bare hvad jeg lige har bagt Ser den ikke bare lækker ud? Og så med en god klat creme fraiche, så sidder den lige i skabet

Uha!!! den kunne jeg godt hjælpe jer med at spise!!

Anmeld

15. juni 2011

Stjernestoev

Smelt en masse mørk chokolade, og bland det med coco pops, lav en bund, og så i køleskabet med det. Og så is ovenpå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.