Kom med en lækker idé til romantisk middag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

lækkert!

hvad med det jeg skrev med at gå enn tur og få italiensk is?  

EJ FUCK NU DET PIS MAND! Det kan vi ikke! Noget af det! Havde glemt, at min kæreste skal med til Randers med min mor og bror og hente en sofa og nogle lænestole, som vi har fået af min mormor gratis. Og det er i aften lige omkring/lige efter spisetid. Eejjj! Det havde jeg helt svedt ud. Så ingen lang, romantisk middag. Fuck my life  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

EJ FUCK NU DET PIS MAND! Det kan vi ikke! Noget af det! Havde glemt, at min kæreste skal med til Randers med min mor og bror og hente en sofa og nogle lænestole, som vi har fået af min mormor gratis. Og det er i aften lige omkring/lige efter spisetid. Eejjj! Det havde jeg helt svedt ud. Så ingen lang, romantisk middag. Fuck my life  

HAH! Nej, det er fandme synd..... Øv, så blev de planer ødelagt - kan I så ikke bare nøjes med en slentretur i et flot område, med en is?

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

HAH! Nej, det er fandme synd..... Øv, så blev de planer ødelagt - kan I så ikke bare nøjes med en slentretur i et flot område, med en is?

Det tror jeg desværre ikke! :/ For han kommer sent hjem fra skole, og det der henteri kommer til at tage et par timer + transport. Æv! Jeg tror jeg bager den her, som vi kan få en gang i aften:

http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2011/02/fredagskage-blekage.html

Så er den klar uanset hvornår han er hjemme

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Se bare hvad jeg lige har bagt Ser den ikke bare lækker ud? Og så med en god klat creme fraiche, så sidder den lige i skabet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2011

twinny

Er lidt blank på forslag...

Men ville lige sige, sikke et skønt profilbillede

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Se bare hvad jeg lige har bagt Ser den ikke bare lækker ud? Og så med en god klat creme fraiche, så sidder den lige i skabet

Den ser viildt lækker ud Mums - lige hvad jeg har lyst til! Hvor var det, du sagde du boede hehe

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Er lidt blank på forslag...

Men ville lige sige, sikke et skønt profilbillede

Jeg har også fundet på noget nu! Hehe

Hovedret: Hjemmelavet kartoffelsalat + kyllingefileter med mozarella i, omrullet med parmaskinke

Dessert: Kagen, som jeg lige har bagt (se indlægget ovenover dit) med en klat cremefraiche

Og tak! 

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Den ser viildt lækker ud Mums - lige hvad jeg har lyst til! Hvor var det, du sagde du boede hehe

Haha! Jeg har også VILDT svært ved ikke at snuppe et stykke nu. Tænker på at spørge kæresten om ikke vi lige skal have et eftermiddagsstykke, når han kommer hjem nu her, imens den stadig er lun  

Anmeld

15. juni 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Jeg har også fundet på noget nu! Hehe

Hovedret: Hjemmelavet kartoffelsalat + kyllingefileter med mozarella i, omrullet med parmaskinke

Dessert: Kagen, som jeg lige har bagt (se indlægget ovenover dit) med en klat cremefraiche

Og tak! 

lyder lækkert og ser lækkert ud...

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Haha! Jeg har også VILDT svært ved ikke at snuppe et stykke nu. Tænker på at spørge kæresten om ikke vi lige skal have et eftermiddagsstykke, når han kommer hjem nu her, imens den stadig er lun  

Ja, det synes jeg i skal Der er intet bedre en nybagt lun kage! (Laver Homer Simpsons' MMMH-lyd)

Får næsten lyst til selv at bage mig sådan en men kun næsten. Står midt i flytning, så orker ikke lige at stå med det.. Men måske man kan købe en et sted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.