Kom med en lækker idé til romantisk middag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Mor til Mike

En lækker STOR bøf med whiskysovs, bløde løg og lækre ristede kartofler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Vi har desværre ikke en fondue. Og tænker det er rimelig dyrt at handle ind til hjemmelavet sushi? Hvis man både skal have det der "startsæt" + alt tilbehøret :/

Hvis ikke du har de der "tæpper" til det osv, så kan det måske blive lidt dyrt - har lavet sushi et par gange, det er også røv svært. Men du kan jo lave sushi uden at lave rullerne! Bare fyld en masse skåle med alle tingene - fisk, sparges, hvad du nu ellers ville have puttet i, soya, ris osv osv. Og så kan I bare lave en mini buffet til jer to, og så spise det på den måde. Det blev løsningen en aften vi lavede det, og det var faktisk bedre - jeg kan ikke lide risene i sushi fordi der er sukker i, og bryder mig ikke om de store bidder osv, så det var en succes!

Anmeld

15. juni 2011

Thalia

Vi har et par gange holdt skovtur på stuegulvet. Så er alle planterne blevet rykket tæt om os og vi har fundet madkurven og rødvinen frem og leget skovtur :-)

Typisk får vi en masse fingermad, salat, små brød og eksempelvis små frikadeller eller minibøffer (så man kan bruge sit hakkede fars )

Og nu er det jo sæson for alle mulige bær, så man kan få kirsebær og jordbær og alt muligt andet godt til dessert...

Det kræver ikke alverden, det er bare anderledes og hyggeligt på sin helt egen måde

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Nemlig! Kan du ikke købe en?  

Okay, hm. hvad så med at I går en tur og spiser Italiensk is - sådan en bod må der være i Aarhus?

Jeg har 40 kroner på kontoen Er det svar nok? Haha! Har ganske vidst en pæn opsparing, men der skal betales indskud om et par uger Angående sushi-idéen tror jeg stadig det bliver dyrt med alle de småting der skal købes. Nu har jeg siddet og kigget lidt rundt og har fundet dette:

http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2011/03/fyldt-kylling-med-mozzarella-og.html med et eller andet tilbehør

Eller dette?  http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2010/12/spaghetti-med-spinatsauce-champignon-og.html

hmm..

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

En lækker STOR bøf med whiskysovs, bløde løg og lækre ristede kartofler

Men vi fik noget lignende i går! Haha! Ja, jeg er super besværlig Men jeg har også en specifik smag som gravid, så jeg kan blive helt ked af det, hvis vi skal have noget jeg ikke har lyst til. Haha

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Thalia skriver:

Vi har et par gange holdt skovtur på stuegulvet. Så er alle planterne blevet rykket tæt om os og vi har fundet madkurven og rødvinen frem og leget skovtur :-)

Typisk får vi en masse fingermad, salat, små brød og eksempelvis små frikadeller eller minibøffer (så man kan bruge sit hakkede fars )

Og nu er det jo sæson for alle mulige bær, så man kan få kirsebær og jordbær og alt muligt andet godt til dessert...

Det kræver ikke alverden, det er bare anderledes og hyggeligt på sin helt egen måde

Det er også en mega fin idé!

Anmeld

15. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Frøken J. skriver:

Vi har desværre ikke en fondue. Og tænker det er rimelig dyrt at handle ind til hjemmelavet sushi? Hvis man både skal have det der "startsæt" + alt tilbehøret :/

ja et par 100 måske for sushi..
For fondue, kan du tit finde en billig på genbrugs pladser..

Anmeld

15. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Jeg har 40 kroner på kontoen Er det svar nok? Haha! Har ganske vidst en pæn opsparing, men der skal betales indskud om et par uger Angående sushi-idéen tror jeg stadig det bliver dyrt med alle de småting der skal købes. Nu har jeg siddet og kigget lidt rundt og har fundet dette:

http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2011/03/fyldt-kylling-med-mozzarella-og.html med et eller andet tilbehør

Eller dette?  http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2010/12/spaghetti-med-spinatsauce-champignon-og.html

hmm..

Haha, det er det!

Jep, sushi er mega dyrt, men det var bare nemmere at gøre det på den måde, hvis det var

Kan I lide det skinke? det skal I være sikre på, fordi det smager meget specielt! Men hvis I kan det, så er det da en kanon idé! I kan jo evt. lave hasselbagte kartofler til, med en god salat, og så dressing? (to avokadoer, salsa, salt og citron saft, så har du den BEDSTE dressing nogensinde!)

Uha, den sidste ser også lækkert ud

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Haha, det er det!

Jep, sushi er mega dyrt, men det var bare nemmere at gøre det på den måde, hvis det var

Kan I lide det skinke? det skal I være sikre på, fordi det smager meget specielt! Men hvis I kan det, så er det da en kanon idé! I kan jo evt. lave hasselbagte kartofler til, med en god salat, og så dressing? (to avokadoer, salsa, salt og citron saft, så har du den BEDSTE dressing nogensinde!)

Uha, den sidste ser også lækkert ud

Vi har fået det før, hvor det smagte faaantastisk. Der kom jeg philadelphia i kyllingen i stedet for mozarella, men tror jeg vil prøve at lave det med mozarella. nu skal jeg bare finde på en nem dessert så... Humm hmm...

Anmeld

15. juni 2011

Dinna88

Frøken J. skriver:

Vi har fået det før, hvor det smagte faaantastisk. Der kom jeg philadelphia i kyllingen i stedet for mozarella, men tror jeg vil prøve at lave det med mozarella. nu skal jeg bare finde på en nem dessert så... Humm hmm...

lækkert!

hvad med det jeg skrev med at gå enn tur og få italiensk is?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.