frugtsirup hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

An&Jo skriver:

må lige se om jeg kan få fat i sådan nogen..

Føtex plejer faktisk at have dem. Også brugsen, og mener også at andre større butikker har dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

kamtok

An&Jo skriver:

hvs du kan diske op med noget der er ligeså lækkert, men der ikke kræver tilberedning over komfur først, så tager jeg gerne imod.. mine morgener er i forvejen ret stressede så en masse tilberedning duer ikke.. derfor skal maden også være noget jeg lige kan gå hen og tage en bid af når jeg går forbi..

Måske kan man lave det der bær-halløj til nogle dage af gangen? - Har ikke prøvet, men kunne forestille mig at man godt kunne og så bare have det på køl. Det behøver ikke at være lunt når man spiser det. Knuste kiks og yoghurt i en skål og så lige toppe med det bær-noget.. MUMS siger jeg bare.. Det smager simpelthen himmelsk..

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Føtex plejer faktisk at have dem. Også brugsen, og mener også at andre større butikker har dem. 

så må jeg lige en tur i føtex..

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

kamtok skriver:

Måske kan man lave det der bær-halløj til nogle dage af gangen? - Har ikke prøvet, men kunne forestille mig at man godt kunne og så bare have det på køl. Det behøver ikke at være lunt når man spiser det. Knuste kiks og yoghurt i en skål og så lige toppe med det bær-noget.. MUMS siger jeg bare.. Det smager simpelthen himmelsk..

det ved jeg ikke om man kan.. Men måske det var forsøget værd.. for det så faktisk ret lækkert..

Anmeld

14. juni 2011

kamtok

An&Jo skriver:

det ved jeg ikke om man kan.. Men måske det var forsøget værd.. for det så faktisk ret lækkert..

Det smager altså også VIRKELIG GODT.. Jeg kunne leve af det :-)

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

kamtok skriver:

Det smager altså også VIRKELIG GODT.. Jeg kunne leve af det :-)

det kunne jeg godt forestille mig at det gør..

Anmeld

20. januar 2012

rud66

Tror i denne jordbær sirup kunne bruges:

http://www.boblete.dk/shop/frugt-sirup/jordbaer-sirup

Vi sælger den til fremstilling af boble te, men mon ikke den kan bruges til jeres brunch også? Jeg vil spørge ved vores cafe kunder.

Venlig hilsen

Rasmus fra www.boblete.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg har bestemt at morgenmad skal være en del af min hverdag nu (BIG STEP) og hver gang man er på cafe og får brunch hvor der er youghurt med så er der frugtsirup og müsli på.. Men hvor køber jeg det der frugtsirup henne??

Var i super best idag, og der havde de det ikke..

jeg har youghurten og müslien, men det er bare bedst hvis der er frugtsirup på også, ellers bliver det altså for surt til mig..

Brug akaciehonning Og tag så græsk yougurt eller skyr Ellers kan du i Salling Super købe noget fransk saftevand/sirup til de 33-34 kr.. Det er også godt og tykt.. Og i MANGE smage ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.