frugtsirup hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

birthee

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ville lave det selv, skolde en patentflaske og skylle den med atamon. Så koger du frugt, sukker og vand i nogle minutter, lader det køle af og hælder det på flasken  Meget billigere og ti gange federe selv at lave.

Jeg laver ofte Kanel og Vanillesirup, også til vennerne som elsker at få sådan en fin lille gave ind imellem. 

Har du nogle måle-forhold i forhold til hvor meget du bruger af de enkelte dele når du laver de forskellige slags sirup???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

kamtok

Frugtsirup? De fleste steder jeg plejer at "brunche" er det alm. ahornssirup de kommer på, og har et par enkelte gange oplevet at de kom marmelade på.

Men må jeg have lov at præsentere dig for noget nær den lækreste (og så endda sund) morgenmad jeg nogensinde har prøvet:
http://iform.dk/kost/sunde-opskrifter/havrekiks-med-blaabaertrifli

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

birthee skriver:

Har du nogle måle-forhold i forhold til hvor meget du bruger af de enkelte dele når du laver de forskellige slags sirup???

Ja det kommer selvf. an på hvor store flasker man vil lave. Men jeg kan lige oprette en tråd evt med billeder under opskrifter? 

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

Jeg ville lave det selv, skolde en patentflaske og skylle den med atamon. Så koger du frugt, sukker og vand i nogle minutter, lader det køle af og hælder det på flasken  Meget billigere og ti gange federe selv at lave.

Jeg laver ofte Kanel og Vanillesirup, også til vennerne som elsker at få sådan en fin lille gave ind imellem. 

se det var faktisk en god ide..

som du siger, billigere, og så er det garanteret bedre..

må igang med at finde mine kogekunster frem igen..

Anmeld

14. juni 2011

birthee

Ja det kommer selvf. an på hvor store flasker man vil lave. Men jeg kan lige oprette en tråd evt med billeder under opskrifter? 

Takker

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo skriver:

se det var faktisk en god ide..

som du siger, billigere, og så er det garanteret bedre..

må igang med at finde mine kogekunster frem igen..

Jeg har lovet at ligge en tråd op under opskrifter, evt med lidt billeder. Så det gør jeg lige, nok først i morgen. 

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

kamtok skriver:

Frugtsirup? De fleste steder jeg plejer at "brunche" er det alm. ahornssirup de kommer på, og har et par enkelte gange oplevet at de kom marmelade på.

Men må jeg have lov at præsentere dig for noget nær den lækreste (og så endda sund) morgenmad jeg nogensinde har prøvet:
http://iform.dk/kost/sunde-opskrifter/havrekiks-med-blaabaertrifli

hvs du kan diske op med noget der er ligeså lækkert, men der ikke kræver tilberedning over komfur først, så tager jeg gerne imod.. mine morgener er i forvejen ret stressede så en masse tilberedning duer ikke.. derfor skal maden også være noget jeg lige kan gå hen og tage en bid af når jeg går forbi..

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

Jeg har lovet at ligge en tråd op under opskrifter, evt med lidt billeder. Så det gør jeg lige, nok først i morgen. 

det er bare helt fint, så vil jeg se om jeg kan finde mig nogle lækre friske frugter på vej hjem imorgen..

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo skriver:

det er bare helt fint, så vil jeg se om jeg kan finde mig nogle lækre friske frugter på vej hjem imorgen..

Hvis du køber passionsfrugter kan du sprede indholdet af sådan en lækker sag ud over yoghurt  

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

Hvis du køber passionsfrugter kan du sprede indholdet af sådan en lækker sag ud over yoghurt  

må lige se om jeg kan få fat i sådan nogen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.