frugtsirup hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.751 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

An&Jo

Jeg har bestemt at morgenmad skal være en del af min hverdag nu (BIG STEP) og hver gang man er på cafe og får brunch hvor der er youghurt med så er der frugtsirup og müsli på.. Men hvor køber jeg det der frugtsirup henne??

Var i super best idag, og der havde de det ikke..

jeg har youghurten og müslien, men det er bare bedst hvis der er frugtsirup på også, ellers bliver det altså for surt til mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Lullusen

du kan også bruge acasie honning (sikkert stavet forkert), det er lækkert sammen med müsli :-)

Anmeld

14. juni 2011

AndreasMor84

Du kan købe noget her, men synes det er dyrt

http://www.coffeetime.dk/shop/frugtsirup-147c1.html

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

Jeg har bestemt at morgenmad skal være en del af min hverdag nu (BIG STEP) og hver gang man er på cafe og får brunch hvor der er youghurt med så er der frugtsirup og müsli på.. Men hvor køber jeg det der frugtsirup henne??

jeg har youghurten og müslien, men det er bare bedst hvis der er frugtsirup på også, ellers bliver det altså for surt til mig..

oooohm de fleste caféer i kbh og helsingør bruger ahornsirup  eller akaciehonning 

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

manuka skriver:

du kan også bruge acasie honning (sikkert stavet forkert), det er lækkert sammen med müsli :-)

jaa, men honningen er ikke så sund igen..

det er siruppen heller ikke, men den er sundere end honningen..

grunden til at jeg vil spise morgenmad, er fordi at jeg skal have gang i et vægttab, så skal have gang i flere små måltider end de store jeg spiser nu..

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

MorTilJanuar skriver:

oooohm de fleste caféer i kbh og helsingør bruger ahornsirup  eller akaciehonning 

er  os fra Aalborg.. jeg har en bestemt cafe jeg går på med mine veninder, og der får man altid frugtsirup på, og det er SÅ godt..

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

Solstråle2011 skriver:

Du kan købe noget her, men synes det er dyrt

http://www.coffeetime.dk/shop/frugtsirup-147c1.html

tak tak, jeg kigger lige..

Anmeld

14. juni 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

er  os fra Aalborg.. jeg har en bestemt cafe jeg går på med mine veninder, og der får man altid frugtsirup på, og det er SÅ godt..

hmm så tror jeg sku jeg ville hoppe ned og spørger dem hvilken sirup de bruger også ville jeg google det når jeg kom hjem 

Anmeld

14. juni 2011

An&Jo

MorTilJanuar skriver:

hmm så tror jeg sku jeg ville hoppe ned og spørger dem hvilken sirup de bruger også ville jeg google det når jeg kom hjem 

ja det bliver jeg vidst nødt til..

der kom lidt for mange forslag frem på den side jeg lige fik link til..

det kunne ellers være godt at få cafe brunchen hjem til en selv..

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

An&Jo skriver:

Jeg ville lave det selv, skolde en patentflaske og skylle den med atamon. Så koger du frugt, sukker og vand i nogle minutter, lader det køle af og hælder det på flasken  Meget billigere og ti gange federe selv at lave.

Jeg laver ofte Kanel og Vanillesirup, også til vennerne som elsker at få sådan en fin lille gave ind imellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.