Fik godt nok mit livs chok i dag :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

sweet

Maalene skriver:

Det kan sagtens være? Det har jeg aldrig hørt om...

Det er vel ligeså harmløst som en hæmoride, eller?  

altså min moster har nogle lige inden for endetarmen de er små men nogen gange springer de selv og så bløder hun, hvor meget ved jeg dog ikke men mener hun sagde til mig det godt kunne se lidt volsomt ud.. hun gør ikke noget ved det hvis blødningen holder forholdsvis hurtig dog er hun nogen gange generet af dem og så får hun dem fjernet... men du må ikke hænge mig op det, men af hvad hun fortalte var det vist ikke sådan farligt.. men få det heller tjekket ved lægen bare for at være sikker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Maalene

sweet skriver:

altså min moster har nogle lige inden for endetarmen de er små men nogen gange springer de selv og så bløder hun, hvor meget ved jeg dog ikke men mener hun sagde til mig det godt kunne se lidt volsomt ud.. hun gør ikke noget ved det hvis blødningen holder forholdsvis hurtig dog er hun nogen gange generet af dem og så får hun dem fjernet... men du må ikke hænge mig op det, men af hvad hun fortalte var det vist ikke sådan farligt.. men få det heller tjekket ved lægen bare for at være sikker..

Okay, tusind tak for hjælpen

Må prøve at holde lidt øje med det, og så forlange at blive tilset, hvis det kommer igen

Anmeld

15. juni 2011

sweet

Maalene skriver:

Okay, tusind tak for hjælpen

Må prøve at holde lidt øje med det, og så forlange at blive tilset, hvis det kommer igen

var så lidt  syntes også det er for dårligt de ikke vil kigge på dig...

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Nej, følte mig også virkelig dum, da jeg ringede - følte slet ikke, at jeg blev taget seriøst - har aldrig oplevet noget lignende, og ringer altså slet ikke ned til dem i tide og utide...

Nej, det har slet slet ikke kløet søde, og har ikke haft hård mave, så forstår ikke, hvis det er hæmorider, har intet mærket overhovedet... Men der har heldigvis ikke været noget siden - så satser på, at det ikke var noget alvorligt...

Åh det var godt søde... De læger er altså ikke altid lige rare... Har tit oplevet at jeg ikke bliver taget alvorligt.. 

Anmeld

15. juni 2011

CmarianN

Søjde ven da!!! God bedrig og pøj pøj - håber alt er som det skal være :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.