Fik godt nok mit livs chok i dag :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Haha - ville ikke lige gå for meget i detaljer - så tænkte lige, at på den måde kunne folk måske gætte det

Ja, har tidligere prøvet at have en rift, hvor det blødte lidt, men har aldrig nogensinde set så meget blod... Og havde slet ikke hård mave, så derfor jeg slet slet ikke kunne forstå, hvad det kunne være...

Men der har heldigvis ikke været noget i dag, så håber virkelig, at det var et engangstilfælde... Var også HELT ude af den, da jeg ringede til lægen, prøvede virkelig at få dem til sige, jeg skulle komme forbi, men det lød absolut ikke på sekretæren til, at det var noget alvorligt... Men fuck man bliver bange alligevel

Ja det forstår jeg godt ! jeg var selv gået HELT amok altså .. 

Du har vel mærket liv siden søde ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Ej Søde... 

Puha... Håber da ikke det er noget slemt.. forstår så ikke at lægen ikke tog dig ind med det samme... 

Hvis det er hæmorider, klør det jo også mega meget ved nogle... Har det slet ikke kløet på nogen tidspunkter?

Nej, følte mig også virkelig dum, da jeg ringede - følte slet ikke, at jeg blev taget seriøst - har aldrig oplevet noget lignende, og ringer altså slet ikke ned til dem i tide og utide...

Nej, det har slet slet ikke kløet søde, og har ikke haft hård mave, så forstår ikke, hvis det er hæmorider, har intet mærket overhovedet... Men der har heldigvis ikke været noget siden - så satser på, at det ikke var noget alvorligt...

Anmeld

15. juni 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Ja det forstår jeg godt ! jeg var selv gået HELT amok altså .. 

Du har vel mærket liv siden søde ?? 

Ja, var også ved at gå ud af mit gode skind, følte slet ikke lægen tog mig seriøst...

Jo, det har jeg heldigvis søde - det var det eneste jeg kunne tænke på, lige da det var sket, så du kan tro, jeg blev glad, da jeg mærkede hende bøfle rundt derinde

Anmeld

15. juni 2011

sweet

Maalene skriver:

Hej piger... 

Pyhh, sikke en dag det har været...

Starter lige med at undskylde detaljerne

Efter et ganske normalt toiletbesøg ser jeg bare toilettet er fuldstændig rødt af blod  

Bliver helt ude af mig selv, men finder så heldigvis hurtigt ud af, at det ikke kommer fra lillepigen - hvis I forstår 

Skynder mig at ringe til lægen, som siger, at jeg skal komme ned til dem i morgen, hvis det fortsætter - men shiiiiit, hvor blev jeg bange, der var virkelig meget blod, men heldigvis har der ikke været noget de sidste mange timer, så håber på, det ikke er noget alvorligt  

hold da op... jeg har aldrig oplevet en hæmoride eller rift har blødt så meget

Anmeld

15. juni 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Ja, var også ved at gå ud af mit gode skind, følte slet ikke lægen tog mig seriøst...

Jo, det har jeg heldigvis søde - det var det eneste jeg kunne tænke på, lige da det var sket, så du kan tro, jeg blev glad, da jeg mærkede hende bøfle rundt derinde

Så er dr jo ingenting søde (; heldigvis for det .. FØJ det ville da være det værste hvis der skulle ske noget nu, se nu hvor langt du er ! det ville jeg ikke kunne klare altså. 

Anmeld

15. juni 2011

Maalene

sweet skriver:

hold da op... jeg har aldrig oplevet en hæmoride eller rift har blødt så meget

Nej, og havde intet mærket overhovedet, da jeg var på toilet, men selvom jeg sagde til lægen, at der altså var rigtig rigtig meget blod, så lød det til, at det ikke var noget jeg skulle være bekymret for... Så det må man jo bare stole på

Anmeld

15. juni 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Så er dr jo ingenting søde (; heldigvis for det .. FØJ det ville da være det værste hvis der skulle ske noget nu, se nu hvor langt du er ! det ville jeg ikke kunne klare altså. 

Nej, ville godt nok også gå fuldstændig ned, hvis det var...

Men heldigvis mufler hun rundt derinde, som en anden lille akrobat, så det er fantastisk

Anmeld

15. juni 2011

sweet

Maalene skriver:

Nej, og havde intet mærket overhovedet, da jeg var på toilet, men selvom jeg sagde til lægen, at der altså var rigtig rigtig meget blod, så lød det til, at det ikke var noget jeg skulle være bekymret for... Så det må man jo bare stole på

tænker lidt om du har haft en lille polyp lige inden for endetarmen der er sprunget...

Anmeld

15. juni 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Nej, ville godt nok også gå fuldstændig ned, hvis det var...

Men heldigvis mufler hun rundt derinde, som en anden lille akrobat, så det er fantastisk

Det er godt <3

Anmeld

15. juni 2011

Maalene

sweet skriver:

tænker lidt om du har haft en lille polyp lige inden for endetarmen der er sprunget...

Det kan sagtens være? Det har jeg aldrig hørt om...

Det er vel ligeså harmløst som en hæmoride, eller?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.