Fik godt nok mit livs chok i dag :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.979 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Maalene

Hej piger... 

Pyhh, sikke en dag det har været...

Starter lige med at undskylde detaljerne

Efter et ganske normalt toiletbesøg ser jeg bare toilettet er fuldstændig rødt af blod  

Bliver helt ude af mig selv, men finder så heldigvis hurtigt ud af, at det ikke kommer fra lillepigen - hvis I forstår 

Skynder mig at ringe til lægen, som siger, at jeg skal komme ned til dem i morgen, hvis det fortsætter - men shiiiiit, hvor blev jeg bange, der var virkelig meget blod, men heldigvis har der ikke været noget de sidste mange timer, så håber på, det ikke er noget alvorligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Fru Nielsen

Nu ved jeg ikke hvad du lavede på toilettet....

Men under min graviditet har jeg døjet lidt med hæmorider, og dem ku der godt gå hul på under wc besøg, og det ser meget voldsomt ud med det blod i toilettet.....

Anmeld

14. juni 2011

Maalene

Fru Nielsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du lavede på toilettet....

Men under min graviditet har jeg døjet lidt med hæmorider, og dem ku der godt gå hul på under wc besøg, og det ser meget voldsomt ud med det blod i toilettet.....

Tænker også, at det kan være det... Men har slet ikke haft hård mave eller haft ondt bagi, så derfor det undrede mig meget, hvis det var det... Men det kan vel næsten ikke være andet?

Og heldigvis da, hvis det "bare" er det - det er da ikke farligt

Anmeld

14. juni 2011

Albatrossen

Maalene skriver:

Hej piger... 

Efter et ganske normalt toiletbesøg ser jeg bare toilettet er fuldstændig rødt af blod  

Bliver helt ude af mig selv, men finder så heldigvis hurtigt ud af, at det ikke kommer fra lillepigen - hvis I forstår 

Skynder mig at ringe til lægen, som siger, at jeg skal komme ned til dem i morgen, hvis det fortsætter - men shiiiiit, hvor blev jeg bange, der var virkelig meget blod, men heldigvis har der ikke været noget de sidste mange timer, så håber på, det ikke er noget alvorligt  

Du har ikke spist mange rødbeder vel ??? altså det kan godt give meget rød afføring

Anmeld

14. juni 2011

Fru Nielsen

Maalene skriver:

Tænker også, at det kan være det... Men har slet ikke haft hård mave eller haft ondt bagi, så derfor det undrede mig meget, hvis det var det... Men det kan vel næsten ikke være andet?

Og heldigvis da, hvis det "bare" er det - det er da ikke farligt

Du behøver ikke have så ondt bagi, det har jeg ikke haft....

Altså hvis du ved det er bagfra du blødte så kan det næsten ikke være andet..... Og det ser hurtig voldsomt ud, uden at være det....

Anmeld

14. juni 2011

Maalene

sælen skriver:

Du har ikke spist mange rødbeder vel ??? altså det kan godt give meget rød afføring

Nej, det kan jeg ikke lide

Men der var ingen tvivl om, at det var blod - og der var også rigtig rigtig meget, da jeg tørrede mig... Men fuck der når at gå 1000 tanker gennem ens hovede, indtil man finder ud af, at det ikke var fra det lille pus det blødte  

Anmeld

14. juni 2011

Maalene

Fru Nielsen skriver:

Du behøver ikke have så ondt bagi, det har jeg ikke haft....

Altså hvis du ved det er bagfra du blødte så kan det næsten ikke være andet..... Og det ser hurtig voldsomt ud, uden at være det....

Ja, det tror jeg du har ret i... Mente lægen også, det eller en rift - men synes ikke en rift plejer at bløde så meget (har jeg haft før)

Men man bliver godt nok bange, når man ser det, indtil man lige finder ud af, hvor det kommer fra

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

ÅH NEJ ! ja jeg blev da PISSE forvirret da du skrev det ikke kom fra hende, tænkte med et samme - HVOR KOMMER DET SÅ FRA ? haha det faldt mig slet ikke ind at det var fra "bag i" ..  

- meen  ?? så meget derfra ? Ja jeg ved det ikke, har du haft hård mave måske ? Jeg havde ringet efter ambulancen og alt muligt hvis det var mig .. PANIIIK ! men "godt" at det ikke er fra hende, det så sgu alligevel for tidligt at melde sin ankomst vil jeg sige! 

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Hej piger... 

Ej Søde... 

Puha... Håber da ikke det er noget slemt.. forstår så ikke at lægen ikke tog dig ind med det samme... 

Hvis det er hæmorider, klør det jo også mega meget ved nogle... Har det slet ikke kløet på nogen tidspunkter?

Anmeld

15. juni 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

ÅH NEJ ! ja jeg blev da PISSE forvirret da du skrev det ikke kom fra hende, tænkte med et samme - HVOR KOMMER DET SÅ FRA ? haha det faldt mig slet ikke ind at det var fra "bag i" ..  

- meen  ?? så meget derfra ? Ja jeg ved det ikke, har du haft hård mave måske ? Jeg havde ringet efter ambulancen og alt muligt hvis det var mig .. PANIIIK ! men "godt" at det ikke er fra hende, det så sgu alligevel for tidligt at melde sin ankomst vil jeg sige! 

Haha - ville ikke lige gå for meget i detaljer - så tænkte lige, at på den måde kunne folk måske gætte det

Ja, har tidligere prøvet at have en rift, hvor det blødte lidt, men har aldrig nogensinde set så meget blod... Og havde slet ikke hård mave, så derfor jeg slet slet ikke kunne forstå, hvad det kunne være...

Men der har heldigvis ikke været noget i dag, så håber virkelig, at det var et engangstilfælde... Var også HELT ude af den, da jeg ringede til lægen, prøvede virkelig at få dem til sige, jeg skulle komme forbi, men det lød absolut ikke på sekretæren til, at det var noget alvorligt... Men fuck man bliver bange alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.