Er I gode til at tilgive....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Åhh, det var rigtig sødt sagt.. tusind tak..

Ej altså ,,, efter hva jeg kender til dig så er du slet ikke typen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ej altså ,,, efter hva jeg kender til dig så er du slet ikke typen

Jeg tror nu heller ikke jeg er den typiske pædagogtype...men nogle gange kan jeg bare se mig selv udefra og tænker:" Nøøøøøj, Eva, du er godt nok træls lige nu.."..

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Jeg tror nu heller ikke jeg er den typiske pædagogtype...men nogle gange kan jeg bare se mig selv udefra og tænker:" Nøøøøøj, Eva, du er godt nok træls lige nu.."..

Ha ha det er alderen   ej selvf. smitter ens job da lidt af på en , men gør det noget ??  Man har jo valgt jobbet lidt udfra hvem man er

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ha ha det er alderen   ej selvf. smitter ens job da lidt af på en , men gør det noget ??  Man har jo valgt jobbet lidt udfra hvem man er

Ja, jeg gtror som også det er sundt nok...og især hvis man kan se sig selv lidt udefra ind imellem og så lige hive sig selv på plads igen...

Anmeld

14. juni 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ja, jeg gtror som også det er sundt nok...og især hvis man kan se sig selv lidt udefra ind imellem og så lige hive sig selv på plads igen...

Præcis

Anmeld

14. juni 2011

june1987

der har været en del cirka 30 mennesker jeg altid vil bærer nag til og de kommer aldrig ind i igen, så en undskyldning gad jeg ikke engang hører på 

Anmeld

14. juni 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg synes selv jeg er god til og tilgive, eller i hvert fald og leve med det. Selvfølgelig kommer det an på hvad der er sket og hvem der er indblandet..

Jeg tilgiver ALDRIG min morbror for at have holdt kontakten mellem ham og min x. Vores brud var et helved, vi skulle have barn sammen, men han gik fra mig da jeg var 4½ mdr. henne. Det viser sig så at min x har fået alt at vide af min morbror! HMM..

Nu her d. 25 skal min yngste datter døbes og da jeg skal lave gæstelisten tænker jeg på ikke at invitere min morbror, kone og deres børn med, men jeg gjorde det for min mors skyld.. 

Anmeld

14. juni 2011

TbCp

Jeg er god til at tilgive... og gør det stort set altid...

Men hvis der virkelig er en/nogen der tisser på mig, og ikke selv kan se de gør noget galt så ryger de ud til højre... jeg har ikke brug for personer der ikke vil mig det bedste...

ex. er der en masse mennesker der har opførst sig rigtig grimt overfor mig efter jeg havde lavet en indberetning til kommunen, af et barn der virkelig havde det skidt... problemet for dem var at jeg har brudt et hul i den der PÆNE ydre mur de havde sat op...at barnet så kunne gå hen og få det bedre var de ligeglad med så de løj om alt...SÅ bliver jeg sur... og sådan noget tilgiver jeg ikke...

Anmeld

14. juni 2011

CamillaValby

Må indrømme at jeg desværre tilgiver for meget og nok for hurtigt.

Hvis jeg får en undskyldning ja så er den fis slået og jeg har glemt det. Er bare sååååå naiv

Det er desværre ikke altid en fordel, men kan være en kæmpe ulempe og specielt hvis de samme bliver ved med at trampe på én.

Elsker dine tråde

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

CamillaValby skriver:

Må indrømme at jeg desværre tilgiver for meget og nok for hurtigt.

Hvis jeg får en undskyldning ja så er den fis slået og jeg har glemt det. Er bare sååååå naiv

Det er desværre ikke altid en fordel, men kan være en kæmpe ulempe og specielt hvis de samme bliver ved med at trampe på én.

Elsker dine tråde

Tak..

Og ja, jeg har det jo som dig...jeg tilgiver også og finder grunde til deres adfærd og så er den ude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.