Det er forskelligt
Jeg bærer ofte nag, som lige nu hvor jeg føler mig ret udstødt af min eksamensgruppe. Det er jeg ret ked af, men det skal nok forsvinde igen.
Jeg er en utroligt stædig person, og pisser du på mig, så pisser jeg tilbage - og bærer nag
Det skal dog handle om meget seriøse ting, såsom hvordan mine klassekammerater har behandler mig osv.
Min absolut tætteste veninde som jeg ser MEGET op til gik i seng med en jeg virkelig var "lun på" - jeg fandt ikke en gang ud af det gennem hende. Jeg har tilgivet hende og det er glemt. Jeg havde ikke en gang svært ved det, selvom jeg, da jeg lige havde fundet ud af det, var SÅ skuffet over hende, at jeg græd hele natten. Vi har ikke en gang snakket ud om det, men det er alligevel glemt.
For mig handler det om at sortere - er det værd at tilgive? Jeg havde en veninde, der røvrendte mig så groft. (Jeg har virkelig ikke et pænt sprog i dag?) - der passede sætninge "I want to forgive you, and I want to forget you." - hende snakker jeg i dag ikke med, og skænker hende ikke en tanke, den ære skal hun nemlig ikke have.
Anmeld