Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey's Kone<3 skriver: Nåeh, så der er altså en grænse?? Det skulle du jo have skrevet
Nåeh, så der er altså en grænse?? Det skulle du jo have skrevet
hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: hehe..
Jamen så vil jeg gerne spørge om - hvorfor flyver fugle?? De har jo ben at gå på
Honey's Kone<3 skriver: Jamen så vil jeg gerne spørge om - hvorfor flyver fugle?? De har jo ben at gå på
Har du set størrelsen...på ben og vinger....
fordi de kan
og så er vejen altid kortere i luftlinie.......
Eva. skriver: Har du set størrelsen...på ben og vinger....
Ja, benene er små, og vingerne lidt større.. Men hvis jeg sætter nogle pinde på mine arme, så kan jeg alligevel ikke flyve
Honey's Kone<3 skriver: Ja, benene er små, og vingerne lidt større.. Men hvis jeg sætter nogle pinde på mine arme, så kan jeg alligevel ikke flyve
Jeg synes da du skulle forsøge..
JustAnotherName skriver: Når man er tyk og rund på maven, bør man så gå i nærtsiddende bluser, for ikke at det ser værre ud end det ér?Eller bør man gå i løse bluser, store tunika'er og "telte"-trøjer som kan skjule problemet, men som samtidig ogsålet kan få det til at se mere voldsomt ud, end det er??
Når man er tyk og rund på maven, bør man så gå i nærtsiddende bluser, for ikke at det ser værre ud end det ér?Eller bør man gå i løse bluser, store tunika'er og "telte"-trøjer som kan skjule problemet, men som samtidig ogsålet kan få det til at se mere voldsomt ud, end det er??
har selv samme "problem"... enten har jeg leggins på det holder på maven... eller en stram strop tshirt på og en løs uden over... for jeg har virkelig blæver vom... al mit fedt sidder lige der på maven...
SiLiMiMa skriver: fordi de kan og så er vejen altid kortere i luftlinie.......
Arrrrrmen, de står jo tit stille i vinden?! Og hvis det blæser meget, så kan de slet ikke styre deres vinger??
Eva. skriver: Jeg synes da du skulle forsøge..
Har prøvet et par gange, men jeg kan virkelig ikke
Eva. skriver: Lad os lave en tråd hvor man kan spørge om ALT og dem der vil svare på en god, saglig og respektfuld måde kan gøre det...andre kan vælge alle de tråde hvor der er rig mulighed for svar af en anden kaliber.. Så kom med spørgsmål...
Lad os lave en tråd hvor man kan spørge om ALT og dem der vil svare på en god, saglig og respektfuld måde kan gøre det...andre kan vælge alle de tråde hvor der er rig mulighed for svar af en anden kaliber..
Så kom med spørgsmål...
Er jeg gået glip af en eller anden spændende tråd, der har affødt denne debat? (Det var mit dumme spørgsmål)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128