Tråden til de "dumme" spørgsmål og pæne svar...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

JustAnotherName

Når man er tyk og rund på maven, bør man så gå i nærtsiddende bluser, for ikke at det ser værre ud end det ér?
Eller bør man gå i løse bluser, store tunika'er og "telte"-trøjer som kan skjule problemet, men som samtidig ogsålet  kan få det til at se mere voldsomt ud, end det er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Aves.

JustAnotherName skriver:

Hvorfor ved man, først bagefter, altid lige præcis hvad man burde have sagt, når nogen kommer med en udtalelse eller indblanding, som bare gør én så paf, at man slet ikke når at få reageret i øjeblikket? ..... Men når situationen er passé, så kommer der alle mulige strofer og geniale mod-svar, som man sådan ærgrer sig over, at man ikke lige nåede at få sagt....

Sådan helt alvorligt, så tror jeg det er fordi du (heldigvis) ikke forventer at folk svarer dig grimt og er grænsoverskridende over for dig...det er da et godt tegn. Jeg er selv lidt for god til det og desværre er det nok min mistillid der her viser sig..

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

JustAnotherName skriver:

Når man er tyk og rund på maven, bør man så gå i nærtsiddende bluser, for ikke at det ser værre ud end det ér?
Eller bør man gå i løse bluser, store tunika'er og "telte"-trøjer som kan skjule problemet, men som samtidig ogsålet  kan få det til at se mere voldsomt ud, end det er??

Begge dele....altså det skal sidde til de rigtige steder og bestemt ikke sidde til på maven..

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

SiLiMiMa skriver:

ok, super!! så blir de på!

Ja...det skal de da...jeg har både bukser med naturlig slidte huller og dem der er lavet fra fabrikken..

Anmeld

14. juni 2011

maria_wlt

Eva. skriver:

Lad os lave en tråd hvor man kan spørge om ALT og dem der vil svare på en god, saglig og respektfuld måde kan gøre det...andre kan vælge alle de tråde hvor der er rig mulighed for svar af en anden kaliber..

Så kom med spørgsmål...

PROVO 

Hvad vejer verdens største pandekage??

Anmeld

14. juni 2011

Laura25

Eva. skriver:

Lad os lave en tråd hvor man kan spørge om ALT og dem der vil svare på en god, saglig og respektfuld måde kan gøre det...andre kan vælge alle de tråde hvor der er rig mulighed for svar af en anden kaliber..

Så kom med spørgsmål...

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

maria_wt skriver:

PROVO 

Hvad vejer verdens største pandekage??

Nej, det synes jeg da ikke...jeg synes bare det er øv at spørgsmål tit misfortåes og der tolkes helt forkert...så nu tager vi alle de spørgsmål der er...næsten..

Anmeld

14. juni 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Så kom med spørgsmål...

Kan det godt passe at mursten bliver lavet af mel??? haha...

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Honey's Kone<3 skriver:

Kan det godt passe at mursten bliver lavet af mel??? haha...

Ok..grænsen for hvor dumme de spørgsmål kan være, er vidst nået..

Anmeld

14. juni 2011

Darling<3

Eva. skriver:

Ok..grænsen for hvor dumme de spørgsmål kan være, er vidst nået..

Nåeh, så der er altså en grænse?? Det skulle du jo have skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.