hvad får i juleaften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad vil du helst ha juleaften??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.339 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. november 2008

mette moren

hej jeg vil helst ha gås mmmmh!!! men kæresten vil helst ha flæskesteg hvd syntes i er bedst??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Zuzet

Hejsa

Vi spiser lammeryg juleaften og altid så der er mega meget, ingen skal sulte juleaften

Min mor er fra Island og vi har altid fået lam og and juleaften men jeg laver altid selv kun lam, det er bare for lækkert

Laver så tit and en af juledagene....

Hilsen

Lotte

Anmeld

29. november 2008

Miamaja

helt klart AND eller gaas. synes flaeskesteg er for kedeligt juleaften, men hva' med at faa begge dele

Anmeld

29. november 2008

Miamaja

Miamaja skriver:

helt klart AND eller gaas. synes flaeskesteg er for kedeligt juleaften, men hva' med at faa begge dele

vi skal have kalkun juleaften her i usa. det er saa ok men havde jeg varet i danmark saa skal det vare AND!!!

Anmeld

29. november 2008

Diana...

Vi får and og flæskesteg mmm men flæskesteg får vi kun pga gamle morfar for det er jo tradition og det vil vi ikke tage fra ham så en MEGET lille flæskesteg og mega meget and ;o) og jeg kan slet ikke vente hi hi...

Anmeld

29. november 2008

wamse

Vi får både and og flæskesteg

Anmeld

29. november 2008

Honningblomst

And og flæskesteg, men kan ikke lide nogen af delene...så her står den på tilbehør...
Knus..

Anmeld

29. november 2008

Maria9990

And, flæskesteg og så har vi de sidste to år også fået gås, så mad er der masser af
Jeg spiser nu ikke af flæskestegen, den er jeg ikke så vild med.

Anmeld

29. november 2008

Nadi

Vi plejer at få både and og flæskesteg, og af de to ting kan jeg helt klart bedst lide and. I år skal vi have gås, og lidt utraditionel tilbehør, så det glæder jeg mig til at smage. Er nemlig ikke så meget for det der fede julemad, specielt ikke når man spiser det flere dage i træk med alle de julefrokoster man skal til. Så min stemme gik til anden

-Nadia

Anmeld

29. november 2008

Fam. Madsen

vi plejer og få and og flæskesteg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.