Jamen så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

twinboys

Lotte flindt skriver:

Hej Majbritt

Ja tak, jeg sidder og burde egentlig arbejde lige nu, men er allerede lidt hooket Der er jo bare så mange spændende debatter osv, så super god side foreløbigt

Tak for din hilsen

kan du så komme igang... jeg har middagspause nu... så nyder lige et par eller 3 timers ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Buckley

nutche skriver:

velkommen til vi er da heldigvis flere over 30 her.

dog er jeg så mor til 4 raske rollinger.

krydser fingre for jeres baby projekt.

Hold da op, det var heller ikke så lidt da  Tak for din hilsen

Anmeld

14. juni 2011

AnneP

Lotte flindt skriver:

Prøver jeg da lige det :-) iflg min tvillingesøster Lise (har Lauritz på halvandet) bliver man hurtigt hooked og om muligt mere skruk af at komme herind :-)Jeg hedder Lotte, 32 år og 0 børn, men til gengæld verdens dejligste mand og hund, ja har sgu egentlig et dejligt liv og ereget privilegeret, hvis jeg selv skal sige det...-d.1 juni fik jeg fjernet min spiral, så nu går det løs :-) jeg har aldrig været gravid før så dette er helt nyt for os begge, og smadder spændende! Jeg har ægløsning om 14 dage ca så vi er begge meget spændte på hvad der kan ske... Vi får se, det sker når det sker og så tager vi den derfra. Men en tind er sikkert, jeg GLÆDER mig til at komme igang med den del af mit og vores liv :-) Hej derude, vu tales nok ved før eller siden :-)Lotte

Velkommen til denne fantastiske side, og tror jeg har det som din søster er hooked! -så pas på

for jeres PB! Glæd dig der er mange dejlige kvinder herinde, som gi´r en masse opbakning og gode råd mm!

Anmeld

14. juni 2011

Buckley

AnneP skriver:

Velkommen til denne fantastiske side, og tror jeg har det som din søster er hooked! -så pas på

for jeres PB! Glæd dig der er mange dejlige kvinder herinde, som gi´r en masse opbakning og gode råd mm!

Tusind tak for din fine velkomst  Nu er jeg jo ny på alt det her, så skal lige høre dig hvad PB står for? (måske et dumt spørgsmål?)

Anmeld

14. juni 2011

AnneP

Lotte flindt skriver:

Tusind tak for din fine velkomst  Nu er jeg jo ny på alt det her, så skal lige høre dig hvad PB står for? (måske et dumt spørgsmål?)

hehe tro mig det er ikke et dumt spørgsmål, der er mange forkortelser herinde!

PB = Projekt Baby

og så en anden jeg ikke "fattede" det første stk tid

FB = Fødsels Beretning og ikke FaceBook soj jeg troede!

Anmeld

14. juni 2011

Steph_Laurits

AnneP skriver:

hehe tro mig det er ikke et dumt spørgsmål, der er mange forkortelser herinde!

PB = Projekt Baby

og så en anden jeg ikke "fattede" det første stk tid

FB = Fødsels Beretning og ikke FaceBook soj jeg troede!

PB kan også stå for Privat Besked

Anmeld

14. juni 2011

Trine89

heey  

Velkommen til siden, håber du bliver glad for at være her. 

Og rigtig meget Held og lykke med projekt baby 

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

Lotte flindt skriver:

Hold da op, det var heller ikke så lidt da  Tak for din hilsen

nej det er en dejlig flok især fordi jeg der udover har et bonusbarn, som er hos os hver anden weekend 

Anmeld

14. juni 2011

*A*

Velkommen her... Jeg håber du får mange glade timer herinde!

Held og lykke med "projektet"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.