Jamen så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

annekarina

hej

velkommen til.  for jeres baby projekt og håber det lykkes for jer.

har været det samme igennem... efter vi havde forsøgt i 2 år kom vores dejlige søn, der nu er 3 mdr....

karina...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Talbutikken

Velkommen til og pøj pøj med babyprojektet

Anmeld

14. juni 2011

L.J.L

Lotte flindt skriver:

Prøver jeg da lige det :-) iflg min tvillingesøster Lise (har Lauritz på halvandet) bliver man hurtigt hooked og om muligt mere skruk af at komme herind :-)Jeg hedder Lotte, 32 år og 0 børn, men til gengæld verdens dejligste mand og hund, ja har sgu egentlig et dejligt liv og ereget privilegeret, hvis jeg selv skal sige det...-d.1 juni fik jeg fjernet min spiral, så nu går det løs :-) jeg har aldrig været gravid før så dette er helt nyt for os begge, og smadder spændende! Jeg har ægløsning om 14 dage ca så vi er begge meget spændte på hvad der kan ske... Vi får se, det sker når det sker og så tager vi den derfra. Men en tind er sikkert, jeg GLÆDER mig til at komme igang med den del af mit og vores liv :-) Hej derude, vu tales nok ved før eller siden :-)Lotte

Hej søs, dejligt du kom herind også, glæder mig til at blive moster, igen igen igen igen ..........

Anmeld

14. juni 2011

Nessie

Velkommen til, og ja, men bliver hurtigt afhængig af siden her

Anmeld

14. juni 2011

Janni.

Velkommen til, håber der snart kommer en lille spirer i din mave 

Anmeld

14. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lotte flindt skriver:

Prøver jeg da lige det :-) iflg min tvillingesøster Lise (har Lauritz på halvandet) bliver man hurtigt hooked og om muligt mere skruk af at komme herind :-)Jeg hedder Lotte, 32 år og 0 børn, men til gengæld verdens dejligste mand og hund, ja har sgu egentlig et dejligt liv og ereget privilegeret, hvis jeg selv skal sige det...-d.1 juni fik jeg fjernet min spiral, så nu går det løs :-) jeg har aldrig været gravid før så dette er helt nyt for os begge, og smadder spændende! Jeg har ægløsning om 14 dage ca så vi er begge meget spændte på hvad der kan ske... Vi får se, det sker når det sker og så tager vi den derfra. Men en tind er sikkert, jeg GLÆDER mig til at komme igang med den del af mit og vores liv :-) Hej derude, vu tales nok ved før eller siden :-)Lotte

Hej og velkommen til.
Fine billeder du har lagt på

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

14. juni 2011

AnnaB.

Hej.

Jeg er selv 32 år, og forsøger sammen med min skønne kæreste, at lave en lille baby. Vi har heller ikke børn endnu, men glæder os meget til at starte den del af livet. Tog min sidste p-pille 23. marts, og venter nu på at min krop finder sig selv - jeg har ikke haft menstruation endnu! Uh, det er længe at gå uden.. 

Håber det må gå dig godt og nemt, og glæder mig til at følge en "ligesindet" fra sidelinien.

Anna .

Anmeld

14. juni 2011

Buckley

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg er selv 32 år, og forsøger sammen med min skønne kæreste, at lave en lille baby. Vi har heller ikke børn endnu, men glæder os meget til at starte den del af livet. Tog min sidste p-pille 23. marts, og venter nu på at min krop finder sig selv - jeg har ikke haft menstruation endnu! Uh, det er længe at gå uden.. 

Håber det må gå dig godt og nemt, og glæder mig til at følge en "ligesindet" fra sidelinien.

Anna .

Ihh hvor spændende  Held og lykke til jer, mon ikke der er noget i gærde siden din menstration er udeblevet?

Anmeld

14. juni 2011

twinboys

Lotte flindt skriver:

velkommen til håberdu bliver glad for at være herinde... men pas på man kan blive afhængig...

Ønsker jer held og lykke med projekt baby...

Puster lige lidt babystøv efter jer...

Majbritt

Anmeld

14. juni 2011

Buckley

twinboys skriver:

velkommen til håberdu bliver glad for at være herinde... men pas på man kan blive afhængig...

Ønsker jer held og lykke med projekt baby...

Puster lige lidt babystøv efter jer...

Majbritt

Hej Majbritt

Ja tak, jeg sidder og burde egentlig arbejde lige nu, men er allerede lidt hooket Der er jo bare så mange spændende debatter osv, så super god side foreløbigt

Tak for din hilsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.