Jamen så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Buckley

Prøver jeg da lige det :-) iflg min tvillingesøster Lise (har Lauritz på halvandet) bliver man hurtigt hooked og om muligt mere skruk af at komme herind :-)Jeg hedder Lotte, 32 år og 0 børn, men til gengæld verdens dejligste mand og hund, ja har sgu egentlig et dejligt liv og ereget privilegeret, hvis jeg selv skal sige det...-d.1 juni fik jeg fjernet min spiral, så nu går det løs :-) jeg har aldrig været gravid før så dette er helt nyt for os begge, og smadder spændende! Jeg har ægløsning om 14 dage ca så vi er begge meget spændte på hvad der kan ske... Vi får se, det sker når det sker og så tager vi den derfra. Men en tind er sikkert, jeg GLÆDER mig til at komme igang med den del af mit og vores liv :-) Hej derude, vu tales nok ved før eller siden :-)Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Dot D

Velkommen til... Og mine fingre er  for jeres projekt

Anmeld

13. juni 2011

sweet

Lotte flindt skriver:

Prøver jeg da lige det :-) iflg min tvillingesøster Lise (har Lauritz på halvandet) bliver man hurtigt hooked og om muligt mere skruk af at komme herind :-)Jeg hedder Lotte, 32 år og 0 børn, men til gengæld verdens dejligste mand og hund, ja har sgu egentlig et dejligt liv og ereget privilegeret, hvis jeg selv skal sige det...-d.1 juni fik jeg fjernet min spiral, så nu går det løs :-) jeg har aldrig været gravid før så dette er helt nyt for os begge, og smadder spændende! Jeg har ægløsning om 14 dage ca så vi er begge meget spændte på hvad der kan ske... Vi får se, det sker når det sker og så tager vi den derfra. Men en tind er sikkert, jeg GLÆDER mig til at komme igang med den del af mit og vores liv :-) Hej derude, vu tales nok ved før eller siden :-)Lotte

velkommen til

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Lotte flindt skriver:

Velkommen til og dejligt med lidt gamle koner også...

Held og lykke med at formere jer...

Anmeld

13. juni 2011

Buckley

Eva. skriver:

Velkommen til og dejligt med lidt gamle koner også...

Held og lykke med at formere jer...

Gamle koner? :-) ja er måske ikke heeelt ung længere, men følger jeg ikke gennemsnittet meget godt? :-) men ja dejligt at man ikke er den eneste gamle kone, hehe

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Lotte flindt skriver:

Gamle koner? :-) ja er måske ikke heeelt ung længere, men følger jeg ikke gennemsnittet meget godt? :-) men ja dejligt at man ikke er den eneste gamle kone, hehe

Jo, ud fra gennemsnitsalderen for førstegangsfødende, der er du vidst kun tre år ædlre...det var mere herinde jeg synes det er dejligt med en gammel en, for det er alle os der er 30+ hvis vi tager gennemsnitsalderen herinde..

Anmeld

13. juni 2011

maria87

held og lykke med projektet

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Velkommen til baby.dk - Håber du bliver glad for at være her... Held og lykke med projekt baby... 

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Velkommen til  Og held og lykke

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

velkommen til vi er da heldigvis flere over 30 her.

dog er jeg så mor til 4 raske rollinger.

krydser fingre for jeres baby projekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.