går snart i spåner !!! ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

kamtok

Anonym skriver:

min mand ved hvem det er, og jeg kender dem der kommer der fra tidligere i livet.. jeg vil ikke sige noget , da de ved vi har penge, stort tv osv.. ingenpolitimand her, min udlejer tage ,med dem.. de har åbenbart ikke læst lejekontraten igennem..

Jeg kan bare forestille mig, at de bliver mere "provokeret" af at det går igennem udlejeren, fremfor at man selv lige banker på og siger noget. Men jeg kender dem jo heller ikke og har heller ikke oplevet det selv, så det er nok nemmere sagt end gjort..
Er selv en halv-emsig en at være nabo med, specielt efter vi har fået vores søn, men her er heldigvis ret fredeligt det meste af tiden og ikke så lydt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg havde klaget om ALLE de ting hvor de bryder reglementet og skikken for godt naboskab... 

Høj musik, lås der er slået fra, rod i opgangen og (kamp)hund hvor man ikke må... Jeg var sgu også blevet pissed... 

Lås der slås fra er bare SLET ikke i orden... og hvis det er en du mistænker sælger, så overvej at ringe til politiet og hør af hvad du kan gøre.. 

Hunden - der er jeg altså kold - man vælger SELV at sige ja til en lejlighed hvor man IKKE må have hund... hvis ikke man kan acceptere denne regel, jamen så find et andet sted at bo... 
og nej - jeg er ikke hundehader, men hvorfor skulle nogle have særbehandling?  

Forbandede naboer altså, endnu en grund til jeg vil have hus !! pssst

Anmeld

13. juni 2011

tobogsylsmor27

KaLee skriver:

Jeg havde klaget om ALLE de ting hvor de bryder reglementet og skikken for godt naboskab... 

Høj musik, lås der er slået fra, rod i opgangen og (kamp)hund hvor man ikke må... Jeg var sgu også blevet pissed... 

Lås der slås fra er bare SLET ikke i orden... og hvis det er en du mistænker sælger, så overvej at ringe til politiet og hør af hvad du kan gøre.. 

Hunden - der er jeg altså kold - man vælger SELV at sige ja til en lejlighed hvor man IKKE må have hund... hvis ikke man kan acceptere denne regel, jamen så find et andet sted at bo... 
og nej - jeg er ikke hundehader, men hvorfor skulle nogle have særbehandling?  

det er jeg med på man skal ikke flytte et sted hen hvor man ikke må havde hund...... for så skal man sku skaffe sig af med den basta for jeg har meldt nogen naboer for det sammen for mange år siden men det var fordi hele opgang lugt af hunde og alt mulig andet fra deres lejlighed ja jeg er sku sippe  

en ting hvis du ved de sælge så melde dem for det havde jeg gjort og det med de larm klage over dem engang for alle for de skal tage hensyn til dig for der er regle og de gælder for alle sammen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.