Sagen er den at vi bor i lejlighed, hvor der er fyldt med bor i opgangen, det vil sige der er stille og ingen alarm og fest.. Ved siden af vores dør boede der en enlig mog til tre, hun er flyttet og der er som kommet nye ind.. Den første dag flyttede de en sofa og ikke andet, den næste dag flyttede de et kæmpe anlæg ind, de begyndte så at spille så højt at hele vores lejlighed rystede og det kunne høres ned af gaden... Jeg har så den 3 dag gjort opgangen ren da vi skal holde barnedåb dagen efter, jeg kommer en time senere ned og ser de har ødelagt en pose med salt fra i vinteres, nå jamen så fejer jeg det væk og får smidt posen i kælderen. vi vågen dagen efter om morgen fordi de spiller så højt igen, men vi skal jo så i kirke efter kirken skal vi ud og spise og så hjem til os til kaffe og kage, da vi hen på aftenen kommer hjem til os igen er musiken der stadig.. Mandags smutter vi på ferie og kommer hjem torsdagen efter, hvor opgangen er fyldt med reklamer på gulvet.. Men fuck it.. Det bliver aften og musiken kommer igen, denne gang vælger jeg at bange på døren for at få dem til at skrue bare lidt ned, men ingen åbner. Jeg går så ovenpå og spørger hende om de ikke gernere hende. hun har så ikke vært hjemme så hun havde inte bemærket.. Naboen er så i opgangen, jeg åbner min dør da jeg høre dem og spørger så om de vil skrue lidt ned da jeg har en baby der ikke kan finde ro for den støj.. Jeg høre intet resten af den dag.. Det skal lige siges han er en kæmpe mand med tattoos og de har et barn.. Jeg ringer så til min udlejer og spørger hvad fanden jeg skal gøre da opgangs døren står åben, der er slå på så den låser om natten, men det har de slået fra da de får mange korte besøg tit om aftenen ( tror han sælger ) det er ihvertfald det folk i byen ved om ham.. Idag høre jeg så moren stå og råbe i opgangen til deres barn, de smækker med døre og jeg ved ikke hvad. de har så åbenbart en stor kamp hund ( Man må ikke have hunde her) ... Jeg går snart i spåner, der er ikke ro her 1 sec.. Min lille baby vågner hvergang de smækker med døre da vores dør er så tæt på deres.. Er jeg en sur kælling eller er de for meget? - jeg forventer ikke der skal være ro her, vi skal bare alle kunne være her, inden de kom var der ikke den slags problemer ):
Anmeld