går snart i spåner !!! ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jaah, Men hvis den ikk genere nogle ville jeg ikk klage over den... For man må næsten ikk have hund nogle steder mere...

Men jeg kender godt typen, så jeg ville skrive til udlejeren. Og prøve at få nogle a de andre lejere med på klagen.

Jeg har tænkt mig at skrive mailen imorgen, vil gerne have det hele med uden at lyde dum, så der skal lige tænkes hvordan jeg skal skrive det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Der skal være stille efter kl 23 men der må ikke være så meget støj der genere andre beboere.. Jeg skulle skrive det i en mail til udlejeren

Okay... Så klag løs og skriv ALT det som de gør....!!!

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg har tænkt mig at skrive mailen imorgen, vil gerne have det hele med uden at lyde dum, så der skal lige tænkes hvordan jeg skal skrive det

God ide...  Held og lykke med det...

Anmeld

13. juni 2011

kamtok

Jeg synes ikke det er i orden at de spiller høj musik, slår låsen fra osv. Men jeg synes heller ikke at du kan være bekendt at "dømme" dem uden at have fået en ordentlig snak med dem. Det kunne jo godt være at de ville tage hensyn, hvis du talte stille og roligt med dem om det. 

Bank på hos dem og spørg om de ikke vil være søde og låse, for du er lidt utryg ved at der er åbent, når du ligger og sover med den lille alene. Og så spørg om de ikke kan skrue musikken ned osv. Man kan jo godt spørge på en høflig måde, så de ikke bliver "provokeret" af dig.

Mht. hunden, hvis den ikke gør og i øvrigt ikke er til gene for jer, så lad udlejeren selv om at klare det, man får ikke et godt naboskab af at sladre om og "stikke" hinanden...

Det der med "jeg kender typen" holder ikke en meter. Man bliver nødt til at lære mennesker at kende, før man kan tillade sig at have en mening om dem på den måde. Den store pumpede tatoverede og skaldede fyr kan sagtens være ligeså blød som smør indeni. 

Anmeld

13. juni 2011

MichellaMalou

Anonym skriver:

Jeg vil gerne bare have dem væk.. Jeg sover for det meste alene om natten da manden arbejder, så jeg er bare slet slet ikke tryk ved dem. Nu hvor de slår læsen fra døren i opgangen

det kan jeg godt forstå man ligger bare og venter på der nogle der bryder ind i ens hjem.. ville have det lige sådan hvis vi ikke os havde dørtelefon først.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

MichellaMalou skriver:

det kan jeg godt forstå man ligger bare og venter på der nogle der bryder ind i ens hjem.. ville have det lige sådan hvis vi ikke os havde dørtelefon først.

vi har dørtelefon men det hjælper jo intet når folk alligevel bare kan vade ind

Anmeld

13. juni 2011

Filuca

Hej!

Hvis jeg var dig, ville jeg henvise til de forskellige bestemmelser i lejeloven, der for det første begrænser, hvor meget larm andre lejere må lave i en ejendom, og for det andet pålægger udlejeren visse pligter til at sørge for ro og orden i ejendommen. Larm er bestemt ikke noget, du skal finde dig i, og udlejeren er forpligtet til at gøre noget ved det!

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Jeg synes ikke det er i orden at de spiller høj musik, slår låsen fra osv. Men jeg synes heller ikke at du kan være bekendt at "dømme" dem uden at have fået en ordentlig snak med dem. Det kunne jo godt være at de ville tage hensyn, hvis du talte stille og roligt med dem om det. 

Bank på hos dem og spørg om de ikke vil være søde og låse, for du er lidt utryg ved at der er åbent, når du ligger og sover med den lille alene. Og så spørg om de ikke kan skrue musikken ned osv. Man kan jo godt spørge på en høflig måde, så de ikke bliver "provokeret" af dig.

Mht. hunden, hvis den ikke gør og i øvrigt ikke er til gene for jer, så lad udlejeren selv om at klare det, man får ikke et godt naboskab af at sladre om og "stikke" hinanden...

Det der med "jeg kender typen" holder ikke en meter. Man bliver nødt til at lære mennesker at kende, før man kan tillade sig at have en mening om dem på den måde. Den store pumpede tatoverede og skaldede fyr kan sagtens være ligeså blød som smør indeni. 

min mand ved hvem det er, og jeg kender dem der kommer der fra tidligere i livet.. jeg vil ikke sige noget , da de ved vi har penge, stort tv osv.. ingenpolitimand her, min udlejer tage ,med dem.. de har åbenbart ikke læst lejekontraten igennem..

Anmeld

13. juni 2011

MichellaMalou

Anonym skriver:

vi har dørtelefon men det hjælper jo intet når folk alligevel bare kan vade ind

præcis,, man føler sig det mere tryg når man ved døren til opgangen er låst..

Anmeld

13. juni 2011

eElak

Jeg havde klaget om ALLE de ting hvor de bryder reglementet og skikken for godt naboskab... 

Høj musik, lås der er slået fra, rod i opgangen og (kamp)hund hvor man ikke må... Jeg var sgu også blevet pissed... 

Lås der slås fra er bare SLET ikke i orden... og hvis det er en du mistænker sælger, så overvej at ringe til politiet og hør af hvad du kan gøre.. 

Hunden - der er jeg altså kold - man vælger SELV at sige ja til en lejlighed hvor man IKKE må have hund... hvis ikke man kan acceptere denne regel, jamen så find et andet sted at bo... 
og nej - jeg er ikke hundehader, men hvorfor skulle nogle have særbehandling?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.