Hansen97 skriver:
Når hun igen og igen og igen går ud af værelset, råber, grupper og så videre efter hun er lagt i seng?? Da hun var baby sov hun så fint og nu er det en kamp at få hende til at sove... Jeg er så frustreret at jeg bliver hidsig fordi jeg er magtesløs og ønsker ikke min datter skal ser mig sådan. Men jeg kan ikke mere...
Nogle erfaringer??? Og ikke de der indlæg med "jeg har aldrig haft problemer osv". 
Hvad du gør kommer jo an på hvad du tror på og hvordan dit temperament er og ikke mindst hvad du mener er grunden til at hun står op.
Man kan vel næppe komme med en opskrift på hvad der er det rigtige...alt efter barn og omstændigheder har jeg i de perioder enten ladet barnet sove på sofaen ved mig, siddet ved barnet til det sov, båret det ind og sagt godnat så mange gange det måtte gøres eller blevet træt og sagt nu er det godnat.
Men for det meste har jeg nu prøvet at være der for barnet og lige brugt tid til at sidde ved det til det sov...gennem hele barndommen vil der være tider hvor mor eller far lige skal være lidt tættere på end ellers.
Anmeld