Hvad gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Hansen97

Når hun igen og igen og igen går ud af værelset, råber, grupper og så videre efter hun er lagt i seng?? Da hun var baby sov hun så fint og nu er det en kamp at få hende til at sove... Jeg er så frustreret at jeg bliver hidsig fordi jeg er magtesløs og ønsker ikke min datter skal ser mig sådan. Men jeg kan ikke mere...
Nogle erfaringer??? Og ikke de der indlæg med "jeg har aldrig haft problemer osv".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Hansen97

Hansen97 skriver:

Når hun igen og igen og igen går ud af værelset, råber, grupper og så videre efter hun er lagt i seng?? Da hun var baby sov hun så fint og nu er det en kamp at få hende til at sove... Jeg er så frustreret at jeg bliver hidsig fordi jeg er magtesløs og ønsker ikke min datter skal ser mig sådan. Men jeg kan ikke mere...
Nogle erfaringer??? Og ikke de der indlæg med "jeg har aldrig haft problemer osv".

Grupper = græder... Skriver fra telefon.

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Jeg tror desværre det er en periode alle unger skal igennem. Min niece havde 1000 undskyldninger da hun var lille. Jeg er tørstig, jeg er sulten, jeg savner far, jeg savner mor, hvad spiser du, hvad ser du....

Desværre er det bare at sige I seng, og så sover vi, gang på gang på gang.

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

Tina&Martin skriver:

Jeg tror desværre det er en periode alle unger skal igennem. Min niece havde 1000 undskyldninger da hun var lille. Jeg er tørstig, jeg er sulten, jeg savner far, jeg savner mor, hvad spiser du, hvad ser du....

Desværre er det bare at sige I seng, og så sover vi, gang på gang på gang.

Men hvor lang er den periode?? 2 år? 3 år?..

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Tror ikke hun var sådan i flere år, men de skal jo lige prøve at se hvor længe den går.

Anmeld

13. juni 2011

eElak

Hansen97 skriver:

Hvor gammel er din datter?

Udholdenhed, ensartethed og... tålmodighed er vejen frem.. 

Jeg har været igennem det samme med min knægt.... Både med råben/gråd og her sidst rendte han ud af sengen, og det tog næsten en time at putte ham.

Men forudsigelighed fungerer her.. Han VED hvornår han skal i seng, og jeg holder på den samme rutine med ham hver aften 

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

Tina&Martin skriver:

Tror ikke hun var sådan i flere år, men de skal jo lige prøve at se hvor længe den går.

Det sidste år har det været sådan og hun for ikke lov til at komme ud... Det er ikke sådan hver aften men 5 ud af 7... Så frustrerende...

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

KaLee skriver:

Hvor gammel er din datter?

Udholdenhed, ensartethed og... tålmodighed er vejen frem.. 

Jeg har været igennem det samme med min knægt.... Både med råben/gråd og her sidst rendte han ud af sengen, og det tog næsten en time at putte ham.

Men forudsigelighed fungerer her.. Han VED hvornår han skal i seng, og jeg holder på den samme rutine med ham hver aften 

Hun er 3.5 år... Ja det kan godt være selvom jeg synes vi holder fast i samme tid hver dag... Men er du bare stille og rolig hver gang??

Anmeld

13. juni 2011

iris-mor

Åh det kender jeg godt. Vores datter var sådan da hun var 3 eller 4 år. Det vi gjorde efter at have snakket meget frem og tilbage var at den af os der kunne udvise mindst følelser tog sig af det. Det blev mig. Hver gang hun kom ned, og det skete mange gange! Kom hun ind, jeg løftede hende op vendte mit ansigt væk fra hinde og bar hende op. Lagde hende ned og sagde godnat og sov godt i stille men bestemt tonelege. Det samme hver gang. Men pyha de dage hvor det stod på var lange. Vi læste os frem til at det vigtigste var at man ikke hidsede sig op og bare gjorde det samme igen og igen.

Føler med dig - pøj pøj og god putning

Anmeld

13. juni 2011

8440

samme rutiner, samme ting i gør op til putning hver eneste aften.. bliv ved med at holde fast i at hun skal sove..

Jeg har kunnet putte min søn op til 20 gange på en aften, for han skulle lige finde ud af at jeg mente altså at han skulle sove..

Herhjemme er det aftensmad, lege lidt, i bad, hygge, evt have en nat snack, børste tænder og så i seng.. så læser vi to bøger og så er det godnat.. Det virker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.