Hvad gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Det sidste år har det været sådan og hun for ikke lov til at komme ud... Det er ikke sådan hver aften men 5 ud af 7... Så frustrerende...

Puha, det var da længe... Har i givet hende noget vand og så i seng igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

eElak

Hansen97 skriver:

Hun er 3.5 år... Ja det kan godt være selvom jeg synes vi holder fast i samme tid hver dag... Men er du bare stille og rolig hver gang??

Ja ok.. Min knægt er så 2 år.... 

Opdager først nu at jeg er inde i Børn 3-6 år...

Så ved ikke om du kunne bruge mit til noget overhovedet...  

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

Tina&Martin skriver:

Puha, det var da længe... Har i givet hende noget vand og så i seng igen???

Jep... Hun har vand i en flaske i sengen... Jeg aner intet må bare virkelig tælle til 100 og acceptere at sådan er det bare...

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

KaLee skriver:

Ja ok.. Min knægt er så 2 år.... 

Opdager først nu at jeg er inde i Børn 3-6 år...

Så ved ikke om du kunne bruge mit til noget overhovedet...  

Alle erfaringer er gode

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Jep... Hun har vand i en flaske i sengen... Jeg aner intet må bare virkelig tælle til 100 og acceptere at sådan er det bare...

hmm hvornår spiser hun sidste gang? ved min veninde giver en lille skål yoghurt til hendes pige lige inden hun skal puttes, så hun ikke kommer i seng på helt halvtom mave...

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

Tina&Martin skriver:

hmm hvornår spiser hun sidste gang? ved min veninde giver en lille skål yoghurt til hendes pige lige inden hun skal puttes, så hun ikke kommer i seng på helt halvtom mave...

Hun har spist ikke så læber før og jeg spørger hende om hun er sulten...

Anmeld

13. juni 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Hun har spist ikke så læber før og jeg spørger hende om hun er sulten...

Hm, ja så er jeg lidt blank for ideer??? har du snakketmed din Sp om det?? Måske de har et godt råd eller en solstråle historie i ærmet

Anmeld

13. juni 2011

Fam. Madsen

vi har været det samme igennem med marcus. og det er bare og holde ud.

ikke noget med at snakke med hende bare ind i seng god nat også ud igen.. som de andre skriver på et tidspunkt finder hun af, at det ikke hjælper og stå op. 

men prøv inden du ligger hende og spørger om hun er sulten, marcus bliver altid tilbudt noget mad enden han kommer i seng. 

men hold modet oppe... også lige et 

for det er en hård kamp.. men tror alle forældre har prøvet det på et tidspunkt 

Anmeld

13. juni 2011

Olivers-Moar

åh vi har haft samme problem med oliver, så begyndte vi at læse for ham men når vi havde læst lidt sagde vi, vi læser ikk mere hvis du ikk lukker øjnene, det gør han så og få sider efter sover han, wupti så slap vi for han kom ud og var ked.

pøj pøj

Anmeld

14. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Uha, vi var det samme igennem sidste sommer. Så prøvede vi, at tage middagsluren væk og vupsi, så havde vi ingen problemer med, at få vores søn til, at sove. Måske det var en ide?

De dage han ikke vil sove siger jeg til ham, at hvis han ikke lægger sig til, at sove så får han f.eks. ikke sin cykel med i børnehave og det hjælper de fleste af gangene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.