Hård mave!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.144 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

fif

Hej piger

Min pige på 6½måned har fået hård mave!!! Vi har prøvet med sveskemos og været på apo for at få noget til hende.. Det hjælper nok ikk lige de første par timer.. men jeg tænker så, er der ikk noget man kan gøre for at stimulere ringmuskélen???

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

fif

fif skriver:

Hej piger

Min pige på 6½måned har fået hård mave!!! Vi har prøvet med sveskemos og været på apo for at få noget til hende.. Det hjælper nok ikk lige de første par timer.. men jeg tænker så, er der ikk noget man kan gøre for at stimulere ringmuskélen???

Tak

slet ikk nogen?? det er ikke rart at se hun har ondt...

Anmeld

13. juni 2011

Sundahl88

Jeg fik et råd der hed at man skulle cykle med benene. Min datter havde også hård mave som baby og fik lactulose.

er i begyndt at give jeres barn anden mad?

Anmeld

13. juni 2011

DenHeldige

fif skriver:

Hej piger

Tak

Det hjælper kun at stimulere nede omkring ringmusklen, hvis hendes endetarm er helt fyldt op og det derfor gør det svært og smertefuldt for hende..... så....er den det?

Anmeld

13. juni 2011

fif

Sundahl88 skriver:

Jeg fik et råd der hed at man skulle cykle med benene. Min datter havde også hård mave som baby og fik lactulose.

er i begyndt at give jeres barn anden mad?

ja, hun får grød, men jeg tror hun har fået for meget sødmælk, har jeg læst mig til.... men har bare hørt, at man kan stimulere hende , selvom det ikk lyder rart

Anmeld

13. juni 2011

fif

DenHeldige skriver:

Det hjælper kun at stimulere nede omkring ringmusklen, hvis hendes endetarm er helt fyldt op og det derfor gør det svært og smertefuldt for hende..... så....er den det?

ja det vil jeg tro at den er, for det gør ondt på hende, og man kan se at afføringen bare ikk kan komme ud... hvordan stimule´re man??

Anmeld

13. juni 2011

Sundahl88

fik i noget på apoteket??

har ikke hørt at mælk giver hård mave - kun MME.

Men det kan da godt være. Ellers prøv lactulose.

Anmeld

13. juni 2011

Sundahl88

Ang. stimulering: Prøv med et termometer.

Anmeld

13. juni 2011

fif

Sundahl88 skriver:

fik i noget på apoteket??

har ikke hørt at mælk giver hård mave - kun MME.

Men det kan da godt være. Ellers prøv lactulose.

ja vi fik medilax hedder det....

Anmeld

13. juni 2011

fif

Sundahl88 skriver:

Ang. stimulering: Prøv med et termometer.

ok tak, det vil vi prøve så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.