Gynækolog, hvor lang ventetid....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Aves.

sheila1989 skriver:

Ja hvor i landet bor du ?

Sydsjælland, men har fået henvisning til en i nyk. f...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Muffin_girl

Eva. skriver:

Sydsjælland, men har fået henvisning til en i nyk. f...

Okay håber du kommer til snart  

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

sheila1989 skriver:

Okay håber du kommer til snart  

håber jeg sørme også...

Anmeld

13. juni 2011

Topp

sheila1989 skriver:

Arrh mine snore er også væk.. Bliver da pænt nervøs nu.. A hhHRRRRH 

ville anbefale dig en gyn. hvis snorene er væk - det andet er simpelthen FOR smertefuldt - men JEG ville nå at blive gravid den måned - så han fik grønt lys til at prøve..

meeeen jeg er da ikke sååååå vild med tanken om jeg EVT. skal have en igen

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Topp skriver:

ville anbefale dig en gyn. hvis snorene er væk - det andet er simpelthen FOR smertefuldt - men JEG ville nå at blive gravid den måned - så han fik grønt lys til at prøve..

Ok...jeg forventede eller krævede intet men tog det som en selvfølge at jeg blev sendt videre...

Anmeld

13. juni 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

Jeg har også bestilt tid ved en gynækæolog.. Hvorfor skal du måske det- hvis eg må spørge? 

Anmeld

13. juni 2011

Sabina

Eva. skriver:

nogen der ved det...jeg skal have en tid til at have fjernet min spiral da den giver mig nogle ubehagelige gener og nu har jeg ikke mere tådlmodighed, men nogen der ved om jeg mon kan få en akuttid eller skal vente i måneder...?

Ring til din læge, og fortæl at den genere dig. Så er jeg sikker på du enten for en henvisning til en gynækolog (Akut hvis det gør ondt) Kan også være din læge selv fjerner spiralen(Gjorde min)

Men da jeg havde problemer med min spiral(Den var sat forkert op :/ ) Der kom jeg til efter to timer .. Men det er selvfølgelig forskelligt .

Håber du finder ud af noget ..

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Sabina skriver:

Ring til din læge, og fortæl at den genere dig. Så er jeg sikker på du enten for en henvisning til en gynækolog (Akut hvis det gør ondt) Kan også være din læge selv fjerner spiralen(Gjorde min)

Men da jeg havde problemer med min spiral(Den var sat forkert op :/ ) Der kom jeg til efter to timer .. Men det er selvfølgelig forskelligt .

Håber du finder ud af noget ..

Den sidder så lægen ikke kan fjerne den, desværre...var bare nysgerrig i forhold til om der var nogle der vidste noget om ventetid..

Anmeld

13. juni 2011

Sabina

Eva. skriver:

Den sidder så lægen ikke kan fjerne den, desværre...var bare nysgerrig i forhold til om der var nogle der vidste noget om ventetid..

Ej øv, det var da irriterende.. Men tror godt du kan få en hurtig tid, hvis din læge henviser dig

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Sabina skriver:

Ej øv, det var da irriterende.. Men tror godt du kan få en hurtig tid, hvis din læge henviser dig

Alle får jo en henvisning når de skal til gyn...men jeg har hørt at tre mdr. er normal ventetid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.