Gynækolog, hvor lang ventetid....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.816 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Aves.

nogen der ved det...jeg skal have en tid til at have fjernet min spiral da den giver mig nogle ubehagelige gener og nu har jeg ikke mere tådlmodighed, men nogen der ved om jeg mon kan få en akuttid eller skal vente i måneder...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Susan1978

Eva. skriver:

nogen der ved det...jeg skal have en tid til at have fjernet min spiral da den giver mig nogle ubehagelige gener og nu har jeg ikke mere tådlmodighed, men nogen der ved om jeg mon kan få en akuttid eller skal vente i måneder...?

Få en henvisning fra læge, så tror jeg ikke det tager så lang tid.

jeg tror jeg ventede 3 uger på at få sat min op..

men min læge kunne sagtens fjerne den igen..  så det skulle jeg heldigvis ikke vente ret længe på.. 

puha jeg duer heller ik til spiraler... hverken den ene eller anden

Anmeld

13. juni 2011

Kløver

Eva. skriver:

nu er dte vist forskelligt fra gynøkolog til gynækolog, men tror godt man kan ringe og få en akuttid, ellers ved jeg ikke om det kan ordnes ved egen læge

Anmeld

13. juni 2011

Topp

Eva. skriver:

kan din læge ikke fjerne den??

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Susan1978 skriver:

Få en henvisning fra læge, så tror jeg ikke det tager så lang tid.

jeg tror jeg ventede 3 uger på at få sat min op..

men min læge kunne sagtens fjerne den igen..  så det skulle jeg heldigvis ikke vente ret længe på.. 

puha jeg duer heller ik til spiraler... hverken den ene eller anden

Det erd esværre fordi min læge ikke kunne fjerne den..

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Maja84 skriver:

nu er dte vist forskelligt fra gynøkolog til gynækolog, men tror godt man kan ringe og få en akuttid, ellers ved jeg ikke om det kan ordnes ved egen læge

Min læge kan desværre ikke fjerne den..

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Topp skriver:

kan din læge ikke fjerne den??

Nej, desværre ikke...

Anmeld

13. juni 2011

Topp

Eva. skriver:

Nej, desværre ikke...

oki - det troede jeg alle gjorde

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Topp skriver:

oki - det troede jeg alle gjorde

Ja, gør de også, men han kunne ikke få den ud...snor og det hele er forsvundet på i livmoderen så den skal suges ud hos en gyn.

Anmeld

13. juni 2011

Topp

Eva. skriver:

Ja, gør de også, men han kunne ikke få den ud...snor og det hele er forsvundet på i livmoderen så den skal suges ud hos en gyn.

ja hvis snor er væk er det IKK sjovt - mine snore manglede også så han REV min ud da jeg ville være gravid - HELE lægehuset kunne høre det.. AAAAV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.