Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Topp skriver: ja hvis snor er væk er det IKK sjovt - mine snore manglede også så han REV min ud da jeg ville være gravid - HELE lægehuset kunne høre det.. AAAAV
ja hvis snor er væk er det IKK sjovt - mine snore manglede også så han REV min ud da jeg ville være gravid - HELE lægehuset kunne høre det.. AAAAV
Men han kan jo ikke komme op og få fat når den lægger oppe i livmoderen...der er ikke noget at hive i....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Men han kan jo ikke komme op og få fat når den lægger oppe i livmoderen...der er ikke noget at hive i....
han åbnede livmoderen - og tog en "pølsetang" SHIT det gjorde nas da "modhagerene" jo ikke er slået sammen - men ud kom den - men havde gerne været foruden den oplevelse
Eva. skriver: Det erd esværre fordi min læge ikke kunne fjerne den..
Det erd esværre fordi min læge ikke kunne fjerne den..
Jeg står med samme problem. min læge kan heller ikk fjerne den... jeg ringede til lægen den 20 maj.. og kunne få en tid i september.. men ringede og klagede og fik lavet det om til 22 juni.. Så man kan være uheldig
Topp skriver: han åbnede livmoderen - og tog en "pølsetang" SHIT det gjorde nas da "modhagerene" jo ikke er slået sammen - men ud kom den - men havde gerne været foruden den oplevelse
Ok...ja, det er jo forskelligt hvad de mener er deres område...min mente at den skulle suges ud med i der er uddannet specielt til det..
sheila1989 skriver: Jeg står med samme problem. min læge kan heller ikk fjerne den... jeg ringede til lægen den 20 maj.. og kunne få en tid i september.. men ringede og klagede og fik lavet det om til 22 juni.. Så man kan være uheldig
Ok..jeg må prøve at forklare om alle generne så kan det være jeg kan få en hurtig tid..
Eva. skriver: Min læge kan desværre ikke fjerne den..
Min læge kan desværre ikke fjerne den..
øv hvor trels, men er da sikker på hvis du forklarer sagen, at du kan få en akut tid, ellers ved jeg ik hvad akutte tider skal bruges til håber ihvertfald du får en hurtig tid
Maja84 skriver: øv hvor trels, men er da sikker på hvis du forklarer sagen, at du kan få en akut tid, ellers ved jeg ik hvad akutte tider skal bruges til håber ihvertfald du får en hurtig tid
Håber jeg virkelig også...er så træt af det møg...
Arrh mine snore er også væk.. Bliver da pænt nervøs nu.. A hhHRRRRH
Eva. skriver: Håber jeg virkelig også...er så træt af det møg...
kan jeg godt forstå, men håber du får hurtig tid, og de kan fjerne den hurtigt og smertefrit
Eva. skriver: Ok..jeg må prøve at forklare om alle generne så kan det være jeg kan få en hurtig tid..
Ja hvor i landet bor du ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128