Hjælp kvalme konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Malene76

SussieThyssen skriver:

Hmm..nej..det kan jeg da godt forstå
Øv altså.

Ja..men så må du læsse af herinde.

Jeg havde en afsindig kvalme de første 5 mdr med min nr 2..jeg var også næsten helt parat til at springe ud fra Rundetårn til sidst
Men så...pludseligt en morgen vågnede jeg op..og så var det væk.
Helt mærkeligt.
Så jeg håber at du snart slipper af med kvalmen. 

Ja tak... Det trænger jeg også til indimellem, at læsse af altså. Vi er jo vildt glade og det er virkelig vores mirakel.... men hold da op jeg havde altså ikke lige set at jeg også skulle rammes af det her.. Så det er sgu en blandet fornøjelse det her graviditetsnoget.

mdr! Føj så var jeg også klar til rundetårn, eller i mit tilfælde ligger himmelbjerget noget tættere på!  Glæder mig aådan til at manden min kan hente et stor fedtet lækker cheeseburger fra grillen som jeg kan spise med velbehag.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

SussieThyssen

Malene76 skriver:

Ja tak... Det trænger jeg også til indimellem, at læsse af altså. Vi er jo vildt glade og det er virkelig vores mirakel.... men hold da op jeg havde altså ikke lige set at jeg også skulle rammes af det her.. Så det er sgu en blandet fornøjelse det her graviditetsnoget.

mdr! Føj så var jeg også klar til rundetårn, eller i mit tilfælde ligger himmelbjerget noget tættere på!  Glæder mig aådan til at manden min kan hente et stor fedtet lækker cheeseburger fra grillen som jeg kan spise med velbehag.

MVH Malene

Hehe..det kan jeg godt forstå hehe.

Sig til når du når dertil...LOL
SÅ vil jeg glæde mig med dig

Anmeld

16. juni 2011

Malene76

SussieThyssen skriver:

Hehe..det kan jeg godt forstå hehe.

Sig til når du når dertil...LOL
SÅ vil jeg glæde mig med dig

TAk for det... Jeg skal nok opdatere når det bliver bedre... Snart håber jeg.

MVH Malene

Anmeld

16. juni 2011

chael

Malene76 skriver:

Hej I gravide derude..

Nogle af jer der lider af konstant kvalme og madlede? Jeg har det så dårligt og kan faktisk ikke spise ret meget og må tvinge hver bid ned, så jeg er også sulten konstant fordi der simpelthen ikke ernærring nok i det jeg kan spise. Jeg skal til lægen igen i morgen og have akupunktur, hvilket hjælper fantastisk den dag jeg får det! Dagen efter er det lige så slemt igen... Jeg har haft det sådan her i 17!! dage og kan ikke tage det mere.

Mit spørgsmål er... Er der nogen af jer der har fået piller for at tage kvalmen? og vigtitst af alt virkede de?

MVH Malene

Sådan havde jeg det i 4 mdr, denne graviditet

Det var pest eller kolera. Var SPMPELTHEN SÅ sulten hele tiden, men hver gang jeg klemte noget ned, så kastede jeg op

Den ene dag fandt jeg noget jeg kunne få ned og kunne lide og som ikke kom op igen, den næste dag kunne jeg ikke tåle synet af det, eller tanken om det.

Men ligepludselig gik det stille væk. Og appetitten er nu kommet igen. Men NØØØØØJ det var et par lange måneder i starten af graividteten og jeg svor jeg aldrig skulle være gravid igen, meeeeeen.....

*Camilla 25+1

Anmeld

16. juni 2011

Malene76

chael skriver:

Sådan havde jeg det i 4 mdr, denne graviditet

Det var pest eller kolera. Var SPMPELTHEN SÅ sulten hele tiden, men hver gang jeg klemte noget ned, så kastede jeg op

Den ene dag fandt jeg noget jeg kunne få ned og kunne lide og som ikke kom op igen, den næste dag kunne jeg ikke tåle synet af det, eller tanken om det.

Men ligepludselig gik det stille væk. Og appetitten er nu kommet igen. Men NØØØØØJ det var et par lange måneder i starten af graividteten og jeg svor jeg aldrig skulle være gravid igen, meeeeeen.....

*Camilla 25+1

Nøj hvor jeg bare kender det!!!! Alt hvad du skriver passer perfekt på mig. Glæder mig ubeskriveligt til det er væk igen... Ser så meget frem til en stor fedtet cheeseburger fra vores lokale grill.

MVH Malene

Anmeld

16. juni 2011

Gaia

seaband som fåes i matas. De bruger akupunkturpunktet på bag håndledet, så hvis akupunktur virker på dig, ja så ville jeg anskaffe mig et par seaband. De koster 125 kr. de virkede super godt på mig.

Anmeld

16. juni 2011

Malene76

Gaia skriver:

seaband som fåes i matas. De bruger akupunkturpunktet på bag håndledet, så hvis akupunktur virker på dig, ja så ville jeg anskaffe mig et par seaband. De koster 125 kr. de virkede super godt på mig.

Dem har jeg... Kan simpelthen ikke få dem til at du... Jeg mærker slet ingen bedring... overhovedet... Hr prøvet at flytte dem lidt rundt for har fået at vide at de skal sidde ret præcist. Dejligt de virker for dig.

MVH Malene

Anmeld

16. juni 2011

Gaia

Malene76 skriver:

Dem har jeg... Kan simpelthen ikke få dem til at du... Jeg mærker slet ingen bedring... overhovedet... Hr prøvet at flytte dem lidt rundt for har fået at vide at de skal sidde ret præcist. Dejligt de virker for dig.

MVH Malene

Det jeggg ked af at høre. Så kender jeg kun isvand evt. med  lidt citron i. Jeg havde ik mere kvalme end at det var til at holde ud, så har ik så meget erfaring med det forskellige. Det positive ved meget kvalme under graviditeten er ifølge "mission baby"  at så har man et højt HCG niveau og dermed mindre risiko for abort. Så det da værd at tage med. Håber odg du finder noget som kan afhjælpe kvalmen i lidt længere tid end en dag.

Anmeld

16. juni 2011

Malene76

Gaia skriver:

Det jeggg ked af at høre. Så kender jeg kun isvand evt. med  lidt citron i. Jeg havde ik mere kvalme end at det var til at holde ud, så har ik så meget erfaring med det forskellige. Det positive ved meget kvalme under graviditeten er ifølge "mission baby"  at så har man et højt HCG niveau og dermed mindre risiko for abort. Så det da værd at tage med. Håber odg du finder noget som kan afhjælpe kvalmen i lidt længere tid end en dag.

Jeg har hørt det samme og tror efterhånden at det må betyde at han/hun bliver derinde altid fordi den har sat sig SÅ godt fast så skidt som jeg har det.  

MVH Malene

Anmeld

16. juni 2011

katja26

Malene76 skriver:

8mdr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nøj det klarer jeg altså ikke... Puh hvordan kunne du holde det ud?

MVH Malene

Til sidst havde jeg nærmest vænnet mig til det hehe men den var godt nok hård

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.