erfaringer med air shells

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Majbriteriksen

Vi fik smadret et barnevognshjul på udturen og igen et hjul på hjemturen. Det var ikke bare et xet hjul, det var hele dimsen der går imellem hjulene der også var skæv. Vi havde lejet en air shell, og hold nu op den er uhandig, og træls at man skal have den med ud fra lufthavnen og hen på feriestedet. Syntes ikke at det var pengene værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

okay..

nu skrev en anden at man kan rulle den okay meget sammen, så går ud fra at den er til at have med i metroen og efterfølgende s-tog ikke??

Nej ikke hvis du har alt mulig andet med også.. alene vil du sagtens kunne transportere den. 

Anmeld

13. juni 2011

smokin

Caroline86 skriver:

jeg hentede den alene i kbh og havde ingen problemer... fik den jo som sådan en rullepølse sag Den er lang og uhandy, ja, men jeg kunne sagtens have den med

Ja men havde du andet med der? Alt kan jo lade sig gøre, men den er jo mega uhandy og alene med oppakning og barn i bus, tog eller metro så synes jeg det er relativt svært at komme rundt med den. 

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Hvis du "bare" skal fra Ålborg til København, hvorfor så ikke tage toget? Så sker der da i hvert fald ikke noget med barnevognen. Du skal bare ringe ind til DSB og få en barnevognsbillet, så er du sikret at der er plads til den

Anmeld

13. juni 2011

An&Jo

Nessie skriver:

Hvis du "bare" skal fra Ålborg til København, hvorfor så ikke tage toget? Så sker der da i hvert fald ikke noget med barnevognen. Du skal bare ringe ind til DSB og få en barnevognsbillet, så er du sikret at der er plads til den

Bare tanken om at skulle underholde min søn 5 timer i et tog giver mig grå hår.. Desuden kan vi flyve derover til en bedre pris end vi kan tage toget og det er bare lettere at flyve..

Anmeld

13. juni 2011

An&Jo

Zette skriver:

Nej ikke hvis du har alt mulig andet med også.. alene vil du sagtens kunne transportere den. 

Når den er rullet sammen er det så ikke muligt at smide den under barnevognen??

Anmeld

13. juni 2011

An&Jo

Majbriteriksen skriver:

Vi fik smadret et barnevognshjul på udturen og igen et hjul på hjemturen. Det var ikke bare et xet hjul, det var hele dimsen der går imellem hjulene der også var skæv. Vi havde lejet en air shell, og hold nu op den er uhandig, og træls at man skal have den med ud fra lufthavnen og hen på feriestedet. Syntes ikke at det var pengene værd.

Men så tænk på hvordan vognen kunne have set ud uden den?? Så havde det måske ikke bare været hjulet??Er ked af at i mistede et par hjul men det vil jeg nu hellere end at få ødelagt hele vognen

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

An&Jo skriver:

Bare tanken om at skulle underholde min søn 5 timer i et tog giver mig grå hår.. Desuden kan vi flyve derover til en bedre pris end vi kan tage toget og det er bare lettere at flyve..

Det lød bare så besværligt med barnevogn og fly

jeg tager jævnligt toget fra Kolding til KBh, men det er jo så også kun den halve tid, af hvad det tager fra Ålborg.

God tur i hvert fald

Anmeld

13. juni 2011

Majbriteriksen

An&Jo skriver:

Men så tænk på hvordan vognen kunne have set ud uden den?? Så havde det måske ikke bare været hjulet??Er ked af at i mistede et par hjul men det vil jeg nu hellere end at få ødelagt hele vognen

Hvis du får smadret hele vognen, så dækker forsikringen den. Jeg tror ikke den havde set værrer ud. Dem der pakker tænker nok, den er beskyttet så kan de godt kyle med den. Det kommer nok også an på hvem du flyver med og til hvilken lufthavn. De kendte slet ikke air shell og generelt barnevogne i slovakiet. Vi måtte pakke den ud og samle og vise i lufthavnen. De stod bare med kæmpe øjne

Anmeld

13. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

Når den er rullet sammen er det så ikke muligt at smide den under barnevognen??

Hmmm måske står målene på deres hjemmeside. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.