erfaringer med air shells

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.156 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

An&Jo

Jeg står og skal ud og flyve her lige om lidt, og skal have min søn med og derfor også et transportmiddel til ham da han kun er 1 år..

Men er der nogne herinde der har erfaringer med air shells?? er de virkelig så gode at vognene ikke går i stykker?? jeg har mistet en klapvogn til en flyvetur og det vil jeg IKKE igen..
denne gang regner jeg med at det er barnevognen der skal med, og den vil jeg jo helst ikke have går i stykker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Caroline86

vi havde både barnevogn og autostol pakket i airshells da vi rejste i efteråret og de fik ikke så meget som en skramme

Anmeld

12. juni 2011

smokin

Caroline86 skriver:

vi havde både barnevogn og autostol pakket i airshells da vi rejste i efteråret og de fik ikke så meget som en skramme

næh heller ikke her, men hold kæft et skrummel at bære rundt på... 

Anmeld

12. juni 2011

Caroline86

Zette skriver:

ja, de er lidt tunge og uhandy når vognene er pakket

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Caroline86 skriver:

er de til at fragte i bus når barnet sidder i barnevognen?? eller er det bare for besværligt??

men dejligt den ikke fik en skramme, så tror jeg næsten vi skal leje sådan en.. det er jo ikke fordi de ligefrem er dyre at leje..

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Zette skriver:

nu kender jeg lufthavnene vi skal mellem ret godt, så ved at jeg kan pakke vognen ned lige ved bagageafleveringen heldigvis..

Men er selve tasken også træls når vognen ikke er deri?

Anmeld

12. juni 2011

Caroline86

An&Jo skriver:

er de til at fragte i bus når barnet sidder i barnevognen?? eller er det bare for besværligt??

men dejligt den ikke fik en skramme, så tror jeg næsten vi skal leje sådan en.. det er jo ikke fordi de ligefrem er dyre at leje..

de kan faktisk rulles en del sammen, ja! du tænker på transport til og fra lufthavnen gætter jeg på?

Anmeld

12. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

i bus??? 

jeg finder lige et billede du har ingen ide om hvor store og klodset de er. 

Anmeld

12. juni 2011

smokin

Det er Malou i sin autostol ovenpå den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Caroline86 skriver:

de kan faktisk rulles en del sammen, ja! du tænker på transport til og fra lufthavnen gætter jeg på?

nemlig, jeg tænker på transporten til og fra lufthavnen, for vi skal med både bus og tog til og fra, og på vej til lufthavnen her i Aalborg er jeg alene om at slæbe det hele..

Men rart nok at den kan pakkes okay godt sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.