erfaringer med air shells

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

An&Jo

Zette skriver:

i bus??? 

jeg finder lige et billede du har ingen ide om hvor store og klodset de er. 

men så stor er den vel ikke når vognen ikke er pakket deri endnu er den det?? :O kan godt se den er ret uhandy..

Hmm hurra for single mummy.. ;O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

nu kender jeg lufthavnene vi skal mellem ret godt, så ved at jeg kan pakke vognen ned lige ved bagageafleveringen heldigvis..

Men er selve tasken også træls når vognen ikke er deri?

Ja det vil jeg mene. Jeg synes den var pengene værd da vi skulle helt til singapore og skiftede fly flere gange, og derfor havde større risiko for at barnevognen ville blive smadret under flyskift af bagagen. Meeeeeeeeeen den er mega uhandy

Anmeld

12. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

men så stor er den vel ikke når vognen ikke er pakket deri endnu er den det?? :O kan godt se den er ret uhandy..

Hmm hurra for single mummy.. ;O

øh JO... skal du bære den alene? 

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Zette skriver:

øh JO... skal du bære den alene? 

ud til lufthavnen skal jeg ja.. det er først når jeg lander igen at der er hjælp at hente..

jeg er enlig og skal over og besøge en veninde i KBH i en uge her til sommer, og tror bare ikke jeg kan undvære min barnevogn..

Anmeld

12. juni 2011

smokin

Caroline86 skriver:

de kan faktisk rulles en del sammen, ja! du tænker på transport til og fra lufthavnen gætter jeg på?

Jeg er altså uenig. Hvis hun er alene om at slæbe den? 

Anmeld

12. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

ud til lufthavnen skal jeg ja.. det er først når jeg lander igen at der er hjælp at hente..

jeg er enlig og skal over og besøge en veninde i KBH i en uge her til sommer, og tror bare ikke jeg kan undvære min barnevogn..

Man henter den da i lufthavnen? I hvert fald i KBH.

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Zette skriver:

Man henter den da i lufthavnen? I hvert fald i KBH.

hmm mener at jeg så nogen i Aalborg der kom med en ude fra deres bil af sidst jeg fløj..

men det kan jo selvfølgelig være en kopi.. aner ikke om jeg kan hente den i lufthavnen i Aalborg..

Men skal jeg så lade den ligge i KBH når jeg lander der??

Anmeld

12. juni 2011

smokin

An&Jo skriver:

hmm mener at jeg så nogen i Aalborg der kom med en ude fra deres bil af sidst jeg fløj..

men det kan jo selvfølgelig være en kopi.. aner ikke om jeg kan hente den i lufthavnen i Aalborg..

Men skal jeg så lade den ligge i KBH når jeg lander der??

nej du skal have den med hjem til veninden. Man henter den i bagageområdet inden man tjekker ind. Og tjekker den ind i stor bagage. Når man så lander henter man først sine almindelige kufferter og så derefter til stor bagage og henter airshell. Nogle lufthavne bliver den kørt ud til de almindelige kufferter. 

Men du skal selv stå for opbevaring af den indtil du afleverer den i Aalborg lufthavn igen når du returnerer. 

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Zette skriver:

nej du skal have den med hjem til veninden. Man henter den i bagageområdet inden man tjekker ind. Og tjekker den ind i stor bagage. Når man så lander henter man først sine almindelige kufferter og så derefter til stor bagage og henter airshell. Nogle lufthavne bliver den kørt ud til de almindelige kufferter. 

Men du skal selv stå for opbevaring af den indtil du afleverer den i Aalborg lufthavn igen når du returnerer. 

okay..

nu skrev en anden at man kan rulle den okay meget sammen, så går ud fra at den er til at have med i metroen og efterfølgende s-tog ikke??

Anmeld

13. juni 2011

Caroline86

Zette skriver:

Jeg er altså uenig. Hvis hun er alene om at slæbe den? 

jeg hentede den alene i kbh og havde ingen problemer... fik den jo som sådan en rullepølse sag Den er lang og uhandy, ja, men jeg kunne sagtens have den med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.