Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Majeha skriver: Det smager bare ikke som i gamle dage Mini Muh var en fast del af torsdag aften, når jeg havde været til svømning. Så kørte vi på tanken bagefter, hvor min far købte mig en Mini Muh Det er 20 år siden nu, og smagen er klart blevet ringere
Det smager bare ikke som i gamle dage Mini Muh var en fast del af torsdag aften, når jeg havde været til svømning. Så kørte vi på tanken bagefter, hvor min far købte mig en Mini Muh Det er 20 år siden nu, og smagen er klart blevet ringere
Jeg vil give dig ret, smagen er merkant anderledes, og det er ikke til den bedre side
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er simpelhen det bedste ever...
Dem har de lavet! De hedder rådne fisk og man kan få dem både med flere farver og en pose KUN med de røde! Jeg købte en i dag i Blockbuster
edit: sorry, jeg så lige, at en anden også har skrevet det
Frøken J. skriver: Jeg har ikke set kamellorte længe! Det var sådan nogle kæmpestore aflange bolcher, som man kunne få i forskellige farver. De lyserøde var MEGA syrlige, så var der også brun og blå.. Det var guf!
Jeg har ikke set kamellorte længe! Det var sådan nogle kæmpestore aflange bolcher, som man kunne få i forskellige farver. De lyserøde var MEGA syrlige, så var der også brun og blå.. Det var guf!
Dem kan man stadig få! Min lokale slikbiks har dem alle i bland selv slikket!
Katte87 skriver: Dem har de lavet! De hedder rådne fisk og man kan få dem både med flere farver og en pose KUN med de røde! Jeg købte en i dag i Blockbuster edit: sorry, jeg så lige, at en anden også har skrevet det
Seriøst??? Blockbuster, PAS PÅ... Jeg kommer og tømmer jeres lager imorgn..
Det var lige en perfekt info...
Baby-støv skriver: Seriøst??? Blockbuster, PAS PÅ... Jeg kommer og tømmer jeres lager imorgn.. Det var lige en perfekt info...
Jaah, det kan man!
De er også total yndlingt!
Katte87 skriver: Jaah, det kan man! De er også total yndlingt!
De er nemlig total ynglings... Min kæreste gloede bare dumt, da jeg sagde vi skulle i blockbuster imorgn og rippe deres lager for røde fisk... Men Det må man godt, når man er gravid.
Baby-støv skriver: De er nemlig total ynglings... Min kæreste gloede bare dumt, da jeg sagde vi skulle i blockbuster imorgn og rippe deres lager for røde fisk... Men Det må man godt, når man er gravid.
Haha!
Det må de lære at leve med de kære mænd! Min kæreste glor også tit ondsvagt på mig, men har efterhånden forstået, at når en gravid har lyst til noget, så er det bare sådan!
Katte87 skriver: Haha! Det må de lære at leve med de kære mænd! Min kæreste glor også tit ondsvagt på mig, men har efterhånden forstået, at når en gravid har lyst til noget, så er det bare sådan!
Jaah min kæreste ryster også bare på hovedet og henter det jeg gerne vil have... Tror han er træt a, han skal høre den "Jamen nu når jeg er gravid, så må jeg gerne......."
Baby-støv skriver: Jaah min kæreste ryster også bare på hovedet og henter det jeg gerne vil have... Tror han er træt a, han skal høre den "Jamen nu når jeg er gravid, så må jeg gerne......."
Den undskyldning gælder for ALT!
Det bliver hårdt, når man ikke længere er gravid! hehe!
Katte87 skriver: Den undskyldning gælder for ALT! Det bliver hårdt, når man ikke længere er gravid! hehe!
Haha... Jaaah, han siger også hvad jeg gør når alt opmærksomheden ikk går til mig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128