Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Rosa skriver:

Jeg savner de SPRØDE superpiratos som knaser i munden og ikke bare er bløde som gummi!!!

Ved du hvad? Det gør jeg også, men jeg kommer dem altid bare i fryseren først.. Og så henter jeg et lille lager hver gang jeg har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Frøken J. skriver:

Så er du gået glip af noget! Hehehe Det er dem her:  http://www.facebook.com/group.php?gid=48332966381 Måske findes de stadig? 

Jo, dem kan jeg da sagtens huske.. mums de var lækre.. Det var faktisk lidt som om de 'skummede' inde i munden af det der var indeni, kan man sige det sådan?

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

CamillaSoefelt skriver:

Jo, dem kan jeg da sagtens huske.. mums de var lækre.. Det var faktisk lidt som om de 'skummede' inde i munden af det der var indeni, kan man sige det sådan?

Ja, lige præcis

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Frøken J. skriver:

Ja, lige præcis

Anmeld

12. juni 2011

Majeha

CamillaSoefelt skriver:

Jelly Belly's?? Love them!!

Dem har de vidst også. Men det her er Jell-o

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Majeha skriver:

Dem har de vidst også. Men det her er Jell-o

Åh ej, AD da.. hihi.. Er det vingummi gel? Ej hvilken super best er det du handler i? Vil da op og tjekke den ud.. Har de andre specielle slags slik?

Anmeld

12. juni 2011

132319

muzen skriver:

ej det va bare en god årgang den med micky mouse isene, blyanten og for slet ikke at glemme flaget

Åhh, nostalgiiiiiiiiii!

Jeg hopper med på at jeg savner at BonBon laver enkelt poser. Jeg ELSKER kloarkslam og der er aldrig mere end 10 i en pose lossepladsen 

Burde man lave en underskriftindsamling til dem? 

Anmeld

12. juni 2011

N&J

Baby-støv skriver:

Det er forfærdeligt... De var det bedste...

Lige et sidespring, Også burde de lave Bonbon fisk med kun de røde i en pose..

Dem har jeg købt for nyligt i netto og fakta (blev også så overrasket over de havde dem, så jeg købte flere poser)

Anmeld

12. juni 2011

Majeha

CamillaSoefelt skriver:

Åh ej, AD da.. hihi.. Er det vingummi gel? Ej hvilken super best er det du handler i? Vil da op og tjekke den ud.. Har de andre specielle slags slik?

Det er sådan en form for gele/budding. Noget rigtig blævergøjl. Har ikke smagt det.

Det er den SuperBest, der ligger i Centervænget ude i  Øst. Kommer du i bil fra Birkerød ad Kongevejen, er det til højre i det første lyskryds, inden du rammer Hillerød,og så til venstre i næste lyskryds. De har en del spændende ting der, man ikke lige ser alle andre steder

Anmeld

12. juni 2011

N&J

muzen skriver:

ej det va bare en god årgang den med micky mouse isene, blyanten og for slet ikke at glemme flaget

Ja, den var nogle gode is Mickey Mouse isene - men egentlig så har isene ikke ændret sig særlig meget, der er stadig københavner stang (i hvert fald i jylland), champagnebrus, filur og et par af vaflerne.. mmm is.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.