stoffer i drinks!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Mi

Jeg har prøvet det desværre. Jeg gik i byen på et diskotek som var kendt for at der var mange stoffer i omløb. Jeg har ALDRIG rørt det. Jeg køber en drinks i baren og da jeg drikker den er jeg bare helt væk. Jeg kan ikke stå på mine ben, ser farver og min kæreste kan ikke komme i kontakt med mig overhovedet. Heldigvis var han ædru og kører mig hjem. Jeg var bare så ked af det næste dag, for ved bare at jeg ikke var beruset og at jeg desuden slet ikke reagere sådan på sprut. Tænk at jeg har fået narkotika mod min vilje

Det må have været bartenderen som gjorde det, for jeg stod ved min drink hele tiden. Hørste så bagefter at det ikke var første gang en bartender derinde havde puttet noget i folks drinks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

anynom

Jeg har prøvet det - dog i en anden sammenhæng end en bytur.

Jeg var 14 og tog toget fra Hobro til Århus (for at se en kammerat jeg ikke havde set længe), ombord på toget ender jeg med at sidde overfor en eller anden snaksalig gut, som åbner en flaske martini og spørger om jeg vil have et glas. Jeg var meget usikker på mig selv og turde ikke sige nej, så han går rundt i toget for at finde glas til os. Da han kommer tilbage har han skænket op til mig og jeg tager én slurk. Da jeg står af toget i Århus når jeg lige akkurat ud på parkeringspladsen, så besvimer jeg og er væk længe. Brækker mig i stride strømme da jeg kommer til mig selv. Min kammerat bliver skide bekymret og ringer efter en ambulance. Og dér siger ambulance folkene, at det højest sandsynligt var pga den drink, og at jeg var heldig, at jeg skulle af toget og at jeg efterfølgende brækker mig, for ellers kunne der være sket mange ubehagelige ting.

Anmeld

12. juni 2011

Sees

Jeg har prøvet det for ikke så længe siden - Men da jeg er tidligere fest-misbruger, kendte jeg signalerne, og skyndte mig at fortælle det videre til en veninde, som fik fat i dørmænd og bartendere, som fik fat i politiet..
Min hals begyndte og prikke (Ligesom når fingerne sover) og da jeg begyndte at snøvle lidt i min tale, og blinke ivrigt med øjnene, var jeg slet ikke i tvivl. Jeg blev testet dagen efter, og den var go nok - Der var endda lidt af det hele i den drink.

Derudover havde vi en bartender på mit tidligere arbejde, der blev drucked mens hun var på arbejde. Hun havde en sodavand til at stå på bordet, under baren, og så er der lige en gæst der har lænet sig indover baren og puttet det i hendes glas. Han blev heldigvis snuppet på overvågningskameraet!

Jeg håber ikke det er det der er sket med din mand - Selv om det desværre godt kan lyde sådan. Håber på en opdatering, når I har været på skadestuen!!

Anmeld

12. juni 2011

tazz

Har en kollega som har prøvet det til en firmajulefrokost. Hun kan huske at hun tager en tår velkomstdrink, og kan ikke lide den. Det næste hun ved er, at hun vågner i en seng og at en telefon ringer. At hun er hjemme hos sig selv og at det er hendes telefon ved hun ikke, og da hun svarer telefonen kan hun ikke huske sit navn. Hun var indlagt i over en uge og hendes kort tids hukommelse kom aldrig igen. Hun er blevet voldtaget men ingen har set hende gå sammen med nogen, og firmaet nægter at hjælpe hende. jeg tager aldrig imod drinks fra fremmede eller drikker noget jeg ikke har haft øje på hele tiden.

Anmeld

13. juni 2011

piap

så er vi hjemme igen efter en tur på skadestuen og en masse prøver

lægerne kunne se der var et eller andet stof i blodet på min kæreste, de vil gerne undersøge det nærmer så vi kunne få helt afklaring på hvad for noget stof der var i blodet på min kæreste, det vil dog tage ca en uge før de ved med sikkerhed hvad det er!!! men venter gladeligt på svar fra lægerne

min kæreste er først rigtig kommet til sig selv i dag, har det mega dårlig og rigtig ked af det kan ikke rigtig huske at vi har været en tur omkring skadestuen anden når han ser mærkerne efter nålene... 

det var lige en update her fra

pia

Anmeld

13. juni 2011

Mumto3

pyha....jeg sidder her og bliver helt dårlig og utilpas af alle jeres historier og af trådstartes historie.

Føj

Jeg er helt skræmt! Tænk jeg troede faktisk ikke at det sådan 'rigtig' skete. Måske lidt på film...men ikke i den virkelig verden.

Tænk at mine små søde uskyldige børn engang skal ud i byen og give den gas...og hvad kan de så ikke komme ud for?

Jeg er helt rystet!!!

Anmeld

13. juni 2011

piap

Mumto3 skriver:

pyha....jeg sidder her og bliver helt dårlig og utilpas af alle jeres historier og af trådstartes historie.

Føj

Jeg er helt skræmt! Tænk jeg troede faktisk ikke at det sådan 'rigtig' skete. Måske lidt på film...men ikke i den virkelig verden.

Tænk at mine små søde uskyldige børn engang skal ud i byen og give den gas...og hvad kan de så ikke komme ud for?

Jeg er helt rystet!!!

er også selv rystet...

lægen der modtog min kæreste sagde at de faktisk så flere og flere af disse tilfælde på skadestuen tør sku ikke sende min datter i byen når hun engang skal til det om 17-18 år...

Anmeld

13. juni 2011

Levi&LilysMor

Hvis han ikke har drukket en hel masse før de to drinks, så kunne det da godt virke som om der var puttet noget i dem... Har dog aldrig prøvet det og tager heller ikke stoffer, men det er umuligt ligepludselig efter så lidt at gå helt kold ...

Anmeld

13. juni 2011

Trolde_mor

Har prøvet det to gange.

Første gang, mærkede jeg hurtigt noget var galt, og bad en kammerat tage mig hjem - kan dog kun huske jeg kom hjem, og derfra og til næste morgen kan jeg ikke huske noget- det var nr. 2 drink den aften, så var fuld.

2. gang var værre. Var til privatfest med min eks. og han valgte at tage hjem frem for at snuppe en sofa hver hos en af hans kammerater. Jeg blev ked af det og en anden af hans kammerater/bekendte fulgte mig hen hvor jeg skal sove - husker dog kun vi kom op i stuen og så vågnede jeg svagt ind i sengen hvor han var ovenpå mig - og faldt så hen igen. Næste morgen var mit tøj kastet på gulvet (ligger det altid pænt på stol eller lign.) Jeg blev der nogle dage, og var enormt syg, kastede op igen igen og var bare dårlig - svimmel osv. Efterfølgende fortalte han så han fandt et kondom på gulvet, der dog ikke var brugt.. og jeg tog forbi lægen hvor det vidste sig jeg havde fået klamydia og var gravid

Så dårlig og blackout er min erfaring med det l***

Men... hvorfor ville nogen komme noget i hans drink?

Anmeld

13. juni 2011

piap

Trolde_mor skriver:

Har prøvet det to gange.

Første gang, mærkede jeg hurtigt noget var galt, og bad en kammerat tage mig hjem - kan dog kun huske jeg kom hjem, og derfra og til næste morgen kan jeg ikke huske noget- det var nr. 2 drink den aften, så var fuld.

2. gang var værre. Var til privatfest med min eks. og han valgte at tage hjem frem for at snuppe en sofa hver hos en af hans kammerater. Jeg blev ked af det og en anden af hans kammerater/bekendte fulgte mig hen hvor jeg skal sove - husker dog kun vi kom op i stuen og så vågnede jeg svagt ind i sengen hvor han var ovenpå mig - og faldt så hen igen. Næste morgen var mit tøj kastet på gulvet (ligger det altid pænt på stol eller lign.) Jeg blev der nogle dage, og var enormt syg, kastede op igen igen og var bare dårlig - svimmel osv. Efterfølgende fortalte han så han fandt et kondom på gulvet, der dog ikke var brugt.. og jeg tog forbi lægen hvor det vidste sig jeg havde fået klamydia og var gravid

Så dårlig og blackout er min erfaring med det l***

Men... hvorfor ville nogen komme noget i hans drink?

ved ikke hvorfor der er kommet noge i hans øl eller shot men noget har der været i sagde lægen... det mest skumle ved det er at han har fået den øl og shot af en tidliger arbejdskollega 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.